Skip to main content

Laskut maksattu kahteen kertaan

  • May 28, 2020
  • 6 kommenttia
  • 268 katselukertaa

Hei,

Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.

Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus

6 kommenttia

irritus
Tekstaaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Tekstaaja
  • May 28, 2020

Jos olet maksanut laskun kahteen kertaan, ylimääräinen suoritus huomioidaan automaattisesti seuraavalla laskulla.

 

Ainoastaan silloin, jos maksusta puuttuu viitenumero tai se meni väärin, tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • May 28, 2020

Hei,

Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.

Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • May 28, 2020

@TeanMobiili@  kirjoitti:

Hei,

Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.

Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


Komppaan @irritus aiempaa viestiä siinä, että jos esimerkiksi puhelinliittymälasku on maksettu kahteen kertaan, ylisuoritus menee automaattisesti seuraavaan puhelinliittymän laskuun hyvityksenä liikasuorituksesta (tästä on maininta myös laskuerittelyssä).  Vastaavasti, jos on laajakaista/TV-palveluiden laskusta kyse, niin kaava on sama. Kuitenkaan esimerkiksi puhelinliittymälaskun liikasuoritus ei lähtökohtaisesti mene laajakaista/TV-palveluiden laskulle hyvityksenä, sillä nämä ovat eri laskutusjärjestelmissä. Jos käytössäsi on Yhteislasku, liikasuoritus menee seuraavalle yhteislaskulle hyvityksenä.

Tästä poikkeuksena on Telia Rahoituksen laskut, jossa liikasuoritus vähennetään kokonaisluoton määrästä ja seuraavan kuukauden lasku on normaalin suuruinen. Jos liikasuoritus ei ole mennyt seuraavaan laskuun hyvityksenä kuten pitäisi, kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä niin katsotaan sieltä tarkemmin asia kuntoon. Asiakaspalvelumme yhteydenottokanavat löydät kootusti verkkosivuiltamme.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • May 28, 2020

Ok, kotain olla sinne yhteydessä.

Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?

Kiitos

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä


JoonasLam
Telialainen
  • Telialainen
  • May 28, 2020

@TeanMobiili@  kirjoitti:

Ok, kotain olla sinne yhteydessä.

Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?

Kiitos

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä


Asiakaspalvelustamme hoidetaan myös tällaisia laskutusasioita :) Asiakaspalvelumme numero on 020690400 ja sähköpostin on korvannut meillä yhteydenottolomake


  • Savumerkittäjä
  • October 8, 2020

@TeanMobiili@  kirjoitti:

Hei,

Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.

Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.

 

Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus


Edit JoonasLam: poistettu yksilöintitieto viestistä