Skip to main content

Hei,



Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.



Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.



 



Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus

Jos olet maksanut laskun kahteen kertaan, ylimääräinen suoritus huomioidaan automaattisesti seuraavalla laskulla.

 

Ainoastaan silloin, jos maksusta puuttuu viitenumero tai se meni väärin, tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.


Hei,



Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.



Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.



 



Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus



@TeanMobiili@  kirjoitti:


Hei,



Ko.tapahtunut jo kahteen kertaan, eikä mitään hyvitystä ole tullut.



Haluaisin rahat takaisin, koska toinen maksaja on sen taas ko.kulun minulle velkaa.



 



Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus






Komppaan @irritus aiempaa viestiä siinä, että jos esimerkiksi puhelinliittymälasku on maksettu kahteen kertaan, ylisuoritus menee automaattisesti seuraavaan puhelinliittymän laskuun hyvityksenä liikasuorituksesta (tästä on maininta myös laskuerittelyssä).  Vastaavasti, jos on laajakaista/TV-palveluiden laskusta kyse, niin kaava on sama. Kuitenkaan esimerkiksi puhelinliittymälaskun liikasuoritus ei lähtökohtaisesti mene laajakaista/TV-palveluiden laskulle hyvityksenä, sillä nämä ovat eri laskutusjärjestelmissä. Jos käytössäsi on Yhteislasku, liikasuoritus menee seuraavalle yhteislaskulle hyvityksenä.

Tästä poikkeuksena on Telia Rahoituksen laskut, jossa liikasuoritus vähennetään kokonaisluoton määrästä ja seuraavan kuukauden lasku on normaalin suuruinen. Jos liikasuoritus ei ole mennyt seuraavaan laskuun hyvityksenä kuten pitäisi, kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä niin katsotaan sieltä tarkemmin asia kuntoon. Asiakaspalvelumme yhteydenottokanavat löydät kootusti verkkosivuiltamme.


Ok, kotain olla sinne yhteydessä.



Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?



Kiitos



 



Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä



@TeanMobiili@  kirjoitti:


Ok, kotain olla sinne yhteydessä.



Ajattelin jos teillä olisi ollut suora numero ja sähköposti laskutuksen?



Kiitos



 



Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus viestistä






Asiakaspalvelustamme hoidetaan myös tällaisia laskutusasioita 🙂 Asiakaspalvelumme numero on 020690400 ja sähköpostin on korvannut meillä yhteydenottolomake



@TeanMobiili@  kirjoitti:


Hei,



Minne voin soittaa / laittaa viestiä, kun teiltä ei ole kukaan ollut yhteydessä ko.aiheen tiimoilta.



Toki haluamme tuplasuoritukset takaisin /hyvitys seuraavissa laskuissa.



 



Edit JoonasLam: poistettu allekirjoitus






Edit JoonasLam: poistettu yksilöintitieto viestistä


Vastaa