Mihin on hävinnyt kaikki sivut omilta sivuilta. Siellä ei ole enää Laskut ja viestit osiota eikä omat tiedot ja asetukset osiota
Hei @timpe25!
Oletko kirjautunut telia.fi -sivustolle? Kokeile pääsetkö katsomaan laskuja tämän linkin kautta : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices
@timpe25 kirjoitti:
Mihin on hävinnyt kaikki sivut omilta sivuilta. Siellä ei ole enää Laskut ja viestit osiota eikä omat tiedot ja asetukset osiota
Iltaa @timpe25! :smileyhappy:
Kirjaudu sisään osoitteessa telia.fi/kirjaudu tai suoraan telia.fi-sivulla Omille Sivuille.
@Sekunti kirjoitti:
@timpe25 kirjoitti:Mihin on hävinnyt kaikki sivut omilta sivuilta. Siellä ei ole enää Laskut ja viestit osiota eikä omat tiedot ja asetukset osiota
Iltaa @timpe25! :smileyhappy:
Kirjaudu sisään osoitteessa telia.fi/kirjaudu tai suoraan telia.fi-sivulla Omille Sivuille.
Kiitoksia palautteesta, mutta ongtlma on siinä ettei mulla ole tuollaista näkymää omilla sivuilla.
@timpe25 kirjoitti:
@Sekunti kirjoitti:
@timpe25 kirjoitti:
Mihin on hävinnyt kaikki sivut omilta sivuilta. Siellä ei ole enää Laskut ja viestit osiota eikä omat tiedot ja asetukset osiota
Iltaa @timpe25! :smileyhappy:
Kirjaudu sisään osoitteessa telia.fi/kirjaudu tai suoraan telia.fi-sivulla Omille Sivuille.
Kiitoksia palautteesta, mutta ongtlma on siinä ettei mulla ole tuollaista näkymää omilla sivuilla.
Ahaa. Mitä selainta käytät? Kokeile tyhjentää selaimen historia evästeineen ja tarvittaessa päivitys, jos sekään ei auta, niin vaihda nettiselainta esim. Firefox tai Chrome :)
@kiisseli67 kirjoitti:Hei @timpe25!
Oletko kirjautunut telia.fi -sivustolle? Kokeile pääsetkö katsomaan laskuja tämän linkin kautta : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices
Tyhmä mikä tyhmä, mutta tuossa linkissä meni näyttö tyhjäksi.
@Sekunti kirjoitti:
@timpe25 kirjoitti:
@Sekunti kirjoitti:
@timpe25 kirjoitti:Mihin on hävinnyt kaikki sivut omilta sivuilta. Siellä ei ole enää Laskut ja viestit osiota eikä omat tiedot ja asetukset osiota
Iltaa @timpe25! :smileyhappy:
Kirjaudu sisään osoitteessa telia.fi/kirjaudu tai suoraan telia.fi-sivulla Omille Sivuille.
Kiitoksia palautteesta, mutta ongtlma on siinä ettei mulla ole tuollaista näkymää omilla sivuilla.
Ahaa. Mitä selainta käytät? Kokeile tyhjentää selaimen historia evästeineen ja tarvittaessa päivitys, jos sekään ei auta, niin vaihda nettiselainta esim. Firefox tai Chrome :)
Kokeiltu on ei auta.
@timpe25 kirjoitti:
@kiisseli67 kirjoitti:
Hei @timpe25!
Oletko kirjautunut telia.fi -sivustolle? Kokeile pääsetkö katsomaan laskuja tämän linkin kautta : https://www.telia.fi/OmatSivut/messagingCenter.do#/invoices
Tyhmä mikä tyhmä, mutta tuossa linkissä meni näyttö tyhjäksi.
Sinulla on todennäköisesti selaimen yhteensopivuudesssa ongelma tai sitten jokin tietokoneen ohjelmisto estää sivuston näyttämisen oikein.
Laskut ja viestit -osio ei toimi oikein tällä hetkellä Internet Explorer -selaimessa ja lisätietoa tästä häiriötiedotteesta täällä:
https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1503566425386
@timpe25 kirjoitti:
@Sekunti kirjoitti:
@timpe25 kirjoitti:
Mihin on hävinnyt kaikki sivut omilta sivuilta. Siellä ei ole enää Laskut ja viestit osiota eikä omat tiedot ja asetukset osiota
Iltaa @timpe25! :smileyhappy:
Kirjaudu sisään osoitteessa telia.fi/kirjaudu tai suoraan telia.fi-sivulla Omille Sivuille.
Kiitoksia palautteesta, mutta ongtlma on siinä ettei mulla ole tuollaista näkymää omilla sivuilla.
Onko sinulla jokin mainosten esto ohjelma käytössä joka estää omien sivujen oikein näkymisen?
Oletko kokeillut toimiiko omat sivut oikein esim. puhelimella tai tabletilla?
Mikäli laskut eivät aukea edes suorasta linkistä, kannattaa klikata selaimen lataa uudelleen / reload kuvaketta tai painaa F5. Omilla sivuilla on tapana hidastella, jolloin sivusta jää näkyville vain ylä- ja alareunat. Joskus pelkästään se, että odotat sivun avautumista rauhallisesti 20 – 30 sekuntia auttaa.
Silloin kun laskut eivät aukea, kannattaa kokeilla, josko laskuarkisto toimisi.
Huomasithan myös, että jotta Laskut ja viestit-valinnan löytää, täytyy ensin avata muotokuva.
Kun olet kirjautunut sisään, oikealta ylhäältä tulee klikata muotokuvaa tai kiveä, jossa on muotokuva, joka sijaitsee kolmen vaakaviivan ja ostoskorin välissä.
Älä klikkaa näytöllä tekstiä VALIKKO. Se on hämäystä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.