Hei, kovasti mainostatte kuuntelevanne asiakasta ja vieläpä oikein isoa nappia painamalla koko Telian henkilökunta kuulee mitä asiakas sanoo.
Mitenkäs sitten kuuntelun jälkeen asioiden tekemisen tahtotila on?
Olen eri yhteydenpitokanavien kautta kertonut Telian kuukausilaskusta puuttuvasta viivakoodista. Toisena asiana olen kertonut laskussa oleva IBAN-tilinumero on kirjoitettu yhteenpötköön.
Kaikissa laskutus-ohjelmissa on ihan perusominaisuutena laskun muotoilu haluamakseen. Se mitä siihen vaaditaan, on ilmoitus laskutusohjelmasta vastaavalle että lisätään laskuun viivakoodi ja Telian tilinumero ryhmitetään neljän merkin ryhmiin.
Nykyinen tilanne on asiakkaalle hankala, kun joka kuukausi sinun täytyy lukea tilinumero yhdestä pötköstä ja laittaa viitenumerot, summat ja eräpäivät erikseen.
Maksa lasku Minun Telia sovelluksen kautta ei ole ratkaisu, kun siellä te pakotatte maksamaan laskun heti eikä eräpäivänä. (Tätäkään ette ole muuttaneet, vaikka asiasta on sanottu)
Summa summarum:
- Laskuun viivakoodi
- IBAN tilinumero FI33 8000 1601 0166 95 -muotoiseksi
- Minun Telia “Maksa Lasku” kohtaan valinta maksa nyt / eräpäivänä.
--
Muokkaaja katjane: muokattu otsikkoa löydettävämmäksi