Laskutus


Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


3 kommenttia

Kunniamerkki +14

@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa :) 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!

Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa. 


@Sekunti kirjoitti:

@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa :) 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!


 

Kunniamerkki +14

@Hannaripannari kirjoitti:

Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa. 


@Sekunti kirjoitti:

@Hannaripannari kirjoitti:

Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?


Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa :) 

 

Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku

 

 

Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!


 


Mielenkiintoista. Kannattaa siinä tapauksessa olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Paperilaskun voi kätevästi muuttaa itsepalveluna Omilla Sivuilla (Omat tietoni ja asetukseni > Laskutustiedot) varmuuden vuoksi, jos jostakin syystä e-laskun kytkentä epäonnistuu (jos lasku ei ole muodostunut vielä). Jos e-lasku on käytössä, niin se näkyy siellä laskutustiedoissa sekä pankin laskutusosoite :smileyhappy:

Vastaa