Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?
@Hannaripannari kirjoitti:
Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?
Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa :)
Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku
Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!
Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa.
@Sekunti kirjoitti:
@Hannaripannari kirjoitti:Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?
Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa :)
Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku
Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!
@Hannaripannari kirjoitti:
Ei toiminut. Sain kuitenki paperilaskun vaikka tein juuri miten neuvoit ja tarkistin myös antamani tiedot 3 kertaa.
@Sekunti kirjoitti:
@Hannaripannari kirjoitti:
Mulle on nyt tullut neljä kertaa paperinen lasku vaikka oon tehnyt e-laskusopimuksen. Miksi?
Hei @Hannaripannari ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Luultavasti yleisin syy on, että et ole antanut tietoja oikein e-laskun kytkennän vaiheessa :)
Ei hätiä mitiä! Sinun tulee poistaa edellinen e-laskutussopimus ja seurata seuraavia ohjeita huomenissa:
https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/e-lasku
Toivotaan, että ongelmasi ratkeaa alta aikayksikön!
Mielenkiintoista. Kannattaa siinä tapauksessa olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun. Paperilaskun voi kätevästi muuttaa itsepalveluna Omilla Sivuilla (Omat tietoni ja asetukseni > Laskutustiedot) varmuuden vuoksi, jos jostakin syystä e-laskun kytkentä epäonnistuu (jos lasku ei ole muodostunut vielä). Jos e-lasku on käytössä, niin se näkyy siellä laskutustiedoissa sekä pankin laskutusosoite :smileyhappy:
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.