Hei!
Laitan tämän kyselyn kirjallisena koska haluan myös kirjallisen vahvistuksen seuraavaan:
Olen jo kolmatta kertaa korjannut liitteenä olevan laskun nettiin tulevaa laskutusosoitetta mutta jälleen kerran lasku on tullut väärälle sähköpostille. Asiasta koituu minulle joka kerta erittäin suuri haitta, josta tässä en halua kertoa sen enempää.
Vaadin asiaan pikaista korjausta. Anteeksipyyntöjä tuli edellisellä kerralla tarpeksi, joten niitä en kaipaa. Haluan että korjaatte asian tällä kertaa kunnolla. Jätän täten maksun maksamatta kunnes saan sen oikeaan osoitteeseen. Olen tarkistanut omila sivuiltani ja siellä näyttää olevan tiedot kunnossa.
OIKEA LASKUTUS OSOITE ON:
EDIT: poistin viestistä yksityiskohtaiset asiakastiedot