Heippa @Wilma2019 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan!
Harmi kuulla että laskutuksen osalta on ollut epäselvyyksiä. On todella harvinaista, että kuukausilaskuja veloitettaisiin uudelleen. Laskutus on meillä aina jälkikäteen, eli periaatteessa nyt tullut lasku voi hyvinkin olla veloitus helmikuulta. Näet laskuilta aina laskutusvälin mitä ajankohtaa se koskee, ja tietysti asia tulee meidän selvittää jos siellä on päällekkäisyyksiä useammalla laskulla.
Kerroit että asiakaspalvelija on tehnyt asiasta ilmoituksen laskutukseen. Näissä selvityksissä on tällä hetkellä jonoa, eli jos lauantaina tästä on laitettu selvityspyyntö eteenpäin, niin uskoisin ettei asiaa ole vielä ennätetty laskutuksessa korjaamaan. Tarkkaa käsittelyaikaa en suorilteen tiedä, mutta sanoisin että voi hyvinkin mennä loppuviikkoon tai ensi viikon puolelle. Oliko asiakaspalvelijan kanssa puhetta että ollaanko sinuun päin vielä yhteydessä kun asia ratkeaa, vai että jäät odottelemaan nyt sitä että lasku on korjaantunut?
Jos eräpäivä alkaa lähestymään ja korjausta ei ole tehty, niin suosittelen vielä laittamaan meille chatin kautta viestiä. Paikalla olemme vuorokauden ympäri, eli jos tuntuu että siellä on kovasti jonoa, niin kannattaa kokeilla myöhemmin vielä uudelleen. Asia saadaan varmasti ratkaistuksi asiakaspalvelun kautta!
Heips.
kyse että normaali lasku
laskutuskausi 26.01 - 25.02
jonka kk -maksut ok kahdelle hlölle
Eräpv 17.3
sitten tuli ylläri
laskutuskausi 02.02 01.03
jossa kk maksut uudestaan kohdistuen helmikuulle. Eräpv 21.3
7.3 ensimmäinen pitkä chat istunto
pyysin uutta sopimusta ,
luvattiin s-p. Eip kilahtanut.
Ei nähnyt laskua jota reklamoin siellä päässä?
8.3 kakkos chat
pitkä kirjoitus reklamaation kera
-ilmoitti että työpyyntö on tehty ja hyvitys viety eteenpäin
- ilmoitti 1-3vrk kirjauksissa laskun osalta
- ei kilahtanut s-p
12.3 kolmas chat
- klo 9.49 laittoi että laskulle tehty hyvitykset
- uusi liittymäpaketit kahdelle, ko:sta tuli heti varmistukset ja sähköpostit eli ne onnistuivat
- sanoi laittavansa tänään s-p sillä ei laskutuksessa lauantaina ole ketään että saadaan asia kuntoon viimein
- lasku ei ole poistunut
- Chatti koko ajan ruuhkainen
Pitääkö vielä olla about tunnin jonossa eli kohta mennyt työpäivä tätä menoa
Olen siis roikkunut myös puhelimitse teille josta yhdistettiin laskujonoon ja lopulta en jaksanut olla hollilla
@Wilma2019 kirjoitti:
...
12.3 kolmas chat
- klo 9.49 laittoi että laskulle tehty hyvitykset
- uusi liittymäpaketit kahdelle, ko:sta tuli heti varmistukset ja sähköpostit eli ne onnistuivat
- sanoi laittavansa tänään s-p sillä ei laskutuksessa lauantaina ole ketään että saadaan asia kuntoon viimein
- lasku ei ole poistunut
- Chatti koko ajan ruuhkainen
Pitääkö vielä olla about tunnin jonossa eli kohta mennyt työpäivä tätä menoa
Olen siis roikkunut myös puhelimitse teille josta yhdistettiin laskujonoon ja lopulta en jaksanut olla hollilla
Kyllä noiden päivämäärien perusteella palvelut ovat laskuttaneet päällekkäin, jos kumpikin lasku tosiaan vielä koskee samoja liittymiä. Noin ei pitäisi missään tilanteessa tietenkään tapahtua. Ainoa mitä tulee mieleen on että jos palvelut ovat jostain syystä avattu tai tilattu uudelleen, ja laskutus tällöin mennyt jostain syystä sekaisin. Mutta oli taustasyy mikä tahansa, on tuo tietenkin saatava korjatuksi!
Näin arkisin tosiaan laskutus on paikalla, ja sinne voidaan tarvittaessa myös chat siirtää jos olet yhteydessä sen kautta. Täällä Yhteisössä voimme auttaa vain yleisissä asioissa siihen asti, kunnes asiakastietoja on päästävä katsomaan. Asiakastietoja tai muita yksilöiviä tietoja emme siis käsittele.
Ymmärrän täysin turhautumisesi asian selvittämisessä. Vaikka asiaa ei sillä hetkellä saataisikaan ratkaistuksi, olisi tärkeää ettei sinun tarvitse lähteä enää toistamiseen asian perään kyselemään ja se hoidettaisiin sovitulla tavalla kuntoon. Jos olet vielä asiakaspalveluumme yhteydessä esimerkiksi chatin kautta, näemme myös keiden kanssa olet asiaa aikaisemmin pyrkinyt hoitamaan, ja tarvittaessa voimme ohjata sinne suunnalle palautetta jos se on jäänyt jotenkin kesken tai puolitiehen.
Voit myös Minun Teliaan kirjautumisen jälkeen täyttää meille yhteydenottopyynnön. Näin sinun ei tarvitse erikseen jonottaa chatissa, vaan yhteydenottopyynnön tultua käsittelyvuoroon tarkistamme missä tuo laskuasia etenee, ja tarvittaessa olemme sinuun päin yhteydessä.