Skip to main content

Miksen Omilta sivuiltani pysty vaihtamaan liittymääni kuin kalliimpiin liittymiin? Olen juuri ulkomailla ja haluaisin vaihtaa käyttämättömän liittymäpaketteni mahdollisimman pieneksi kustannuksien minimoimiseksi, mutta Sonera ilmeisesti haluaa tehdä sen mahdottomaksi. Missään ei näy valintavaihtoehtoa halvimmalle mahdolliselle liittymälle, hermohan tässä on menee. "Pääsivu" ohjaa omille sivuille missä ei mahdollisuutta ole. Chattikään ei näy vaikken edes mainoksia estä. Mieleni on pahoitettu

Hei visardh!



 



Oletko kirjautunut Omille Sivuille Sonera Tunnuksella? https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sonera-Tunnuksen-luominen-ja-unohtuneen-salasanan-uusiminen?id=1329



Chat ei näy Omilla Sivuilla, jos on kirjautunut sinne puhelinnumerolla.



Täällä kaikki yhteystiedot : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


Kyllä kovin haluaisin väittää olevani kirjautunut Sonera-tunnuksilla, mutta eipä näy. Liittymän päivittämisvaihtoehdotkaan eivät ole kovin kattavat


Moi @visardh! Onkohan kyse kenties Simppeli-liittymästä? Toistaiseksi sen päivittäminen onnistuu vain asiakaspalvelun kautta, joten otatko sitä kautta yhteyttä :)


Vastaa