Moi!
Tuli aika päivittää liittymä, sillä vanhan tarjous loppui ja hinta nousi. Elisalta sain hyvän tarjouksen ja tulin Telian asiakaspalveluchatissa kysymään, olisiko teillä antaa vielä parempaa tarjousta. Sainkin vielä muutaman euron halvemman liittymätarjouksen teiltä, kuin Elisalta, joten sovimme myyjän kanssa hänen soittavan minulle ja tekevämme kaupat.
Puhelun aikana tuli ilmi, että olenkin Telian vanha asiakas. Minulla olikin jo siis liittymä teillä, ollut jo monta vuotta. Myyjä kertoi tarjouksen olevan vain uusille asiakkaille, ja tarjosi minulle huonompaa liittymää isompaan hintaan. Niin lähelle Elisan tarjousta päästiin, etten tällä kertaa lähtenyt operaattoria vaihtamaan. Näinkö te kiitätte vanhoja asiakkaita? Antamalla huonompia liittymiä kalliimpaan hintaan? Luulisi vanhojen asiakkaiden pitämisen olevan sen verran tärkeää, että he saisivat vähintään samanlaisia etuja kuin uudet.