Kun liittymä peruutetaan etämyynnin 14 vrk perusteella ehdoissa selvästi näkyy,että kytkentä maksu hyvitetään. Vain käyttö laskutetaan. Hoidin väärää laskuani ja pyysin oikaisua noista kytkentä laskuista jotka oli sopimusehtonnee vastaisesti laskussani. Tämä "Anne" " asiakaspalvelija" ei niitä suostunut poistamaan. Kysyn onko yksittäisellä " palvelijalla' oikeus rikkoa Telian sopimusehtoja? Asian vien eteenpäin joka tapauksessa.
Telialla on oikeus veloittaa kohtuullinen korvaus, ja tässä tapauksessa asiakasneuvoja on päätynyt siihen, että kytkentämaksu on osa tuota kohtuullista korvausta. Sopimusehdoissa ei mainita erikseen kytkentämaksun hyvittämisestä.
Kun tehdään sivujenne mukainen peruutusilmoitus kirjallisena ilmoituksen jälkeen tulee ns.kuittausviesti jossa mainitaan näin:
"Alla oleva peruuttamisilmoitus on lähetetty onnistuneesti. Peruuttamistilanteessa hyvitämme mahdollisesti etukäteen perityn kytkentämaksun, mutta emme palvelun käytöstä aiheutuneita kustannuksia. Käsittelemme ilmoituksesi kahden arkipäivän kuluessa ja otamme tarvittaessa yhteyttä sinuun."
Pyydän, että kerrotte asioista totuuden mukaisesti! Kertomasi ei siis pidä paikkaansa. Ottakaa asioista selvää ennenkuin kirjoitatte niitä julkiselle foorumille.
Kun tehdään sivujenne mukainen peruutusilmoitus kirjallisena ilmoituksen jälkeen tulee ns.kuittausviesti jossa mainitaan näin:
"Alla oleva peruuttamisilmoitus on lähetetty onnistuneesti. Peruuttamistilanteessa hyvitämme mahdollisesti etukäteen perityn kytkentämaksun, mutta emme palvelun käytöstä aiheutuneita kustannuksia. Käsittelemme ilmoituksesi kahden arkipäivän kuluessa ja otamme tarvittaessa yhteyttä sinuun."
Pyydän, että kerrotte asioista totuuden mukaisesti! Kertomasi ei siis pidä paikkaansa. Ottakaa asioista selvää ennenkuin kirjoitatte niitä julkiselle foorumille.
Kiitos tästä tarkennuksesta. Selvittelin asiaa ja aivan totta, sieltä tieto löytyi. Otathan @Veitara nyt vielä yhteyttä asiakaspalveluun, niin saamme kytkentämaksun hyvitettyä ja asian korjattua.