Heippa @avallte! Kannattaa selvitellä Lowell-yrityksen asiakaspalvelun kanssa:
https://www.lowell.fi
Luultavasti heidän asiakkaan yhteystiedot eivät ole ajan tasalla niin sinun numerosi saadaan poistettua heidän järjestelmästään.
Hyvää pääsiäistä!
Tämä ongelma oli jo aikanaan Soneran kanssa toisella liittymällä.
Nettiä selasin sen verran että tämä Lowell on entinen Lindorf.
Joku perintäfirma siis. Ei siinä viimekskään auttanut muuta
kun liittymä poikki. Nimenomaan pyysin uuden numeron
kun otin liittymän , noin kuukausi sitten. Voihan se myös olla
huijaus, kerta se olis ensimmäinenkin.
Toimii Suomessa ja on tunnettu yritys perintäasioissa. Jos et ole Lowellin asiakas (ent. Lindorff) niin edelleen suosittelen rohkeasti ottamaan yhteyttä Lowellin asiakaspalveluun ja pyytämään poistamaan numerosi heidän järjestelmästään niin loppuvat viestinnät. Sivulta löytyy lomake niin homma hoituu aika kivuttomasti. Ei tarvitse numeroita vaihdella tämän takia. Toinen hyvä vaihtoehto on laittaa numero älypuhelimen estolistalle jos et halua olla yhteydessä Lowellin suuntaan :smileyhappy: