Skip to main content

Lukkiutunut puhelin

  • May 30, 2020
  • 4 kommenttia
  • 116 katselukertaa

Hei! Jos on näppäillyt tarpeeksi monta kertaa tunnukset väärin, ja puhelin on lukkiutunut, tarvitsee siis pankkitunnukset saadakseen liittymänsä toimimaan. Entäpä jos tilanne on se, että pankkitunnuksetkin on unohdettu. Uusia ei saa, ennen kuin on hankkinut voimassa olevan passin / henkilökortin. Ei mitään kiertotietä?

4 kommenttia

  • Telialainen
  • May 30, 2020

Moikka @HelmiRoosa ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön!

 

Oletko näppäillyt PIN-koodisi lukkoon ja puhelin kysyy PUK-koodia vai onko kyse jostain muusta lukituksetsa? PUK-koodi tosiaan löytyy kirjautumalla Teliaan esim. mainitsemillasi verkkopankkitunnuksilla. Jos et pysty puhelinmallissasi ohittamaan PUK-koodin kyselyä, niin poista SIM-kortti puhelimestasi ja käynnistä puhelin uudelleen. Tämän jälkeen liitä puhelin WLAN/WiFi-yhteyteen, jotta voit käyttää verkkopankkitunnuksiasi.

 

Onnistutko samaan puhelimen käyntiin näillä ohjeilla?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • May 31, 2020

Juu, eipä onnistu, kun ne verkkopankkitunnukset on unohduksissa.

 

Aika uutta passia varten piakkoin, niin saa verkkopankkitunnukset Pankista ja liittymän käyttöön.

 

Toisen puolesta kyselen.


Katjane
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • May 31, 2020

Niin aivan, tosiaan ne verkkopankkitunnukset tuohon tarvitaan. Toivottavasti asia hoituu pian kuntoon! :) Sen verran vielä kysyn, että oliko siis kyse PUK-koodista? Senhän saa toki myös soittamalla jollain muulla toimivalla liittymällä asiakaspalveluumme.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • June 3, 2020

Kiitos vastauksesta! ?