Skip to main content

Minulla oli määräaikainen nettiliittymä sopimus Telialla jonka piti loppua marraskuussa ja minua oli neuvottu että joudun maksamaan liittymää kunnes se loppuu (en ole asunut kohteessa jossa tämä kyseinen liittymä on huhtikuusta lähtien). Mutta nyt huomasin että en pysty enää maksamaan laskua (kadonnut kokonaan verkkopankista, oli automaattisena veloituksena) enkä voi kirjautua verkkopankin kanssa sivuille tarkistamaan (tämä on joku vanha tunnukseni jolle en ole tehnyt kyseistä sopimusta).



 



Onko sopimus purettu vai mikä on? En ole saanut mitään ilmoitusta mistään liittyen kyseiseen liittymään tai sen purkuun yms.



 



Edit JoonasLam: siirretty toiseen osioon

Hei @viuhahdus !



 



Emme käsittele asiakastietoja täällä Yhteisössä, joten tätä kautta asiaa ei voida selvittää. Olisitko tästä asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta asia voidaan tarkastaa. 


Vastaa