Skip to main content

Hei! itseäni on usein kehotettu tekemään vikailmoitus kertoessani Telian häiriöistä. Nyt olen todennut, ettei netissä sellainen onnistukaan; jälleen Telian oivallinen keksintö harhauttaa asiakkaitaan. Kirjaudun siis Omille sivuille, sieltä löytyvät Asiakaspalvelun yhteystiedot, josta pääsee sivulle, jolla on kohta "Tee vikailmoitus". Siis: Mainiota! Mutta, samassa kohdassa lukee "Kirjaudu sisään" - vaikka olen jo kirjautunut! Jos kuitenkin klikkaan sitä - niin pääsenkin takaisin alkuun, Omien sivujen kotisivulle. Mikäli aloittaisin kirjautumatta, ei auta, lopputulos on sama. Vikailmoituksen tekeminen on siis mahdotonta - jollaista Telian toiminta usein onkin.

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.



@LiAntti@  kirjoitti:


Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus



 





 



 



 



 



 



 



 



Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.



 



 



Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.






"Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö" ei ole toiminut muutamaan päivään. Vika omassa koneessa vai yleinen vika? Apua!



 



https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2



 





Edit EssiJn: kuva upotettu ja yksilöintitieto piiloitettu


Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.



@Purnipsi@  kirjoitti:

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.


Sama tilanne täällä. :smileysad:


Kiitos ilmoituksista, samaa häiriötä näyttää olevan omillakin tunnuksilla. Laitetaan asia korjaukseen.


Vastaa