Skip to main content

Mahdollisuus vikailmoitukseen netissä

  • June 18, 2018
  • 5 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Hei! itseäni on usein kehotettu tekemään vikailmoitus kertoessani Telian häiriöistä. Nyt olen todennut, ettei netissä sellainen onnistukaan; jälleen Telian oivallinen keksintö harhauttaa asiakkaitaan. Kirjaudun siis Omille sivuille, sieltä löytyvät Asiakaspalvelun yhteystiedot, josta pääsee sivulle, jolla on kohta "Tee vikailmoitus". Siis: Mainiota! Mutta, samassa kohdassa lukee "Kirjaudu sisään" - vaikka olen jo kirjautunut! Jos kuitenkin klikkaan sitä - niin pääsenkin takaisin alkuun, Omien sivujen kotisivulle. Mikäli aloittaisin kirjautumatta, ei auta, lopputulos on sama. Vikailmoituksen tekeminen on siis mahdotonta - jollaista Telian toiminta usein onkin.

5 kommenttia

  • Ex-telialainen
  • June 18, 2018

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.


  • Faxaaja
  • March 12, 2019

@LiAntti@  kirjoitti:

Vikailmoitus tulee jättää aina Omien Sivujen kautta halutun tuotteen kohdalta. Kun kirjaudut omille sivuille, päänäkymästä näkyy kaikki tilaamasi liittymäpalvelut. Telia TV-tapauksessa valitaan joko Telia TV (Laajakaistalla) tai Telia TV-Sovellus

 

 

 

 

 

 

 

 

Kun avataan esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla, löytyy oikeasta reunasta 'Hallinnoi Liittymääsi'-otsikon alta 'Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö'-kohta, josta klikkaamalla avautuu lomake häiriöilmoituksen täyttämistä varten.

 

 

Onnistuuko näillä ohjeilla ? Selaimena suositellaan Firefoxia tai Internet exploreria.


"Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö" ei ole toiminut muutamaan päivään. Vika omassa koneessa vai yleinen vika? Apua!

 

https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto?&path=2

 

Edit EssiJn: kuva upotettu ja yksilöintitieto piiloitettu


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • March 12, 2019

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.


kustaa1967
Irkkaaja

@Purnipsi@  kirjoitti:

Ei toimi minullakaan. Eli vaikuttaa yleiseltä ongelmalta. Virhekoodi 400.


Sama tilanne täällä. :smileysad:


Forum|alt.badge.img+8
  • Moderaattori
  • March 12, 2019

Kiitos ilmoituksista, samaa häiriötä näyttää olevan omillakin tunnuksilla. Laitetaan asia korjaukseen.