Maksu/uusi asiakkuus

  • 27 December 2018
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Meillä on ollut elisa viihde vuosia. N. Vuosi sitten taloyhtiö päätyi telia valokuituun. Nyt otin yhteyttä, että haluaisin vaihtaa kuituun. Kerroin, että viihde tulee syyskuuhun asti pakkona elisalta, mutta netin voisin siirtää, kun tulee edullisemmaksi. Sanottiin, että elisan modeemi käy hyvin. Noh, nyt kun netti ei toimi, kerrottiin, että modeemi ei toimikaan... Nyt siis maksan kahdesta modeemista ja entiseen verrattuna n.30€ lisää laskua... Kumpaakaan ei voi purkaa maksutta... Ihan käsittämätöntä!!! Kunhan tää sopimus loppuu, siirrän kaikki liittymät pois telialta 😞 En vaan käsitä!!!


1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +13

Hei @Mimosa2007 ja tervetuloa Yhteisöön! 

Onpas erikoinen tilanne nyt sinulla! Tätä kautta en pääse tutkimaan tätä syvemmin, että näkisin tarkemmin miten asiat on nyt menneet ja mitä tilanteelle olisi kenties vielä tehtävissä. Olet siis ollut kuitenkin jo yhteydessä asiakaspalveluumme? Onko asia vielä auki ja meillä selvityksessä? 

Vastaa