Skip to main content

SIIS,  automaatti ilmoitti, että maksuajan muutokset on kirjattu ja on ok !  EI Ollut. Onneksi huomasin



että on jotain häikkää. kun lapsellinen palvelupuheluihin esto oli mennyt päälle. Jouduin tekemään puhelimessa uudet sopimukset, joista kuulemma veloitetaan 10 € kpl.  Tapahtuuko tämmöistä usein ??



Itselläni oli eka kerta.  Maksoin ekan laskun sovitusti, odottelin muutaman päivän, mutta esto on edelleen päällä.  Haittaa matkustusta ja taksin tilausta. Muutan HSL kortin veloituksen pankkikorttiin ja taksin tilaan 



tutuilta gsm. Jatkaako Telian asiakkaana ???



 



Edit LiisaMn: Muutettu otsikkoa

Moikka @Corner56 ja tervetuloa Yhteisöön!



 



Jos liittymällesi on tullut palvelunumeroesto siksi että lasku on jäänyt maksamatta, ja se ei ole poistunut vaikka olet maksanut laskun, niin voidaan vilkaista tilannetta tarkemmin jos laitat meille viestiä yhteydenottolomakkeella tai Omien sivujen chatissa. Tässä Yhteisössä en pääse asiakastietoihisi käsiksi.


Vastaa