Skip to main content

Maksulliset puhelut:

  • 26. joulukuuta 2015
  • 7 kommenttia
  • 18 katselukertaa

  • Uusi jäsen
  • 12 kommenttia
Noista maksullisista puheluista. Onko minkäänlaista mahdollisuutta poistaa niitä tai saada jokin avausmaksu. Se vedetään heti kun numero vastaa. Nyt taksa raksuttaa, koko ajan vaikka saisi odottaa pitkäänkin. Taikka sitten niin että määrätyn odotusajan ylitettyään laskutus loppuisi. Se kiirehtisi palvelun tarjoajaa vastaamaan nopeammin. Nyt palvelun tarjoavat voivat tietoisesti pitkittää vastaustaan. Sillä pienistä puroista syntyy isoja jokia. Ja kuka pystyy tarkistamaan sen että todella on ruuhkaa. Asiakaspalvelija voi lähteä vaikka kahville ja antaa mittarin raksuttaa.

7 kommenttia

NikoNo
Telialainen
  • Telialainen
  • 1455 kommenttia
  • 28. joulukuuta 2015

@jeijak kirjoitti:
Noista maksullisista puheluista. Onko minkäänlaista mahdollisuutta poistaa niitä tai saada jokin avausmaksu. Se vedetään heti kun numero vastaa. Nyt taksa raksuttaa, koko ajan vaikka saisi odottaa pitkäänkin. Taikka sitten niin että määrätyn odotusajan ylitettyään laskutus loppuisi. Se kiirehtisi palvelun tarjoajaa vastaamaan nopeammin. Nyt palvelun tarjoavat voivat tietoisesti pitkittää vastaustaan. Sillä pienistä puroista syntyy isoja jokia. Ja kuka pystyy tarkistamaan sen että todella on ruuhkaa. Asiakaspalvelija voi lähteä vaikka kahville ja antaa mittarin raksuttaa.

Tätä ei oikein saa sellaiseksi muutettua. Kannattaa melkein soittaa myöhemmin uudelleen jos tuntuu kestävän. Toki voi myös yrittää valita jonkin toisen väylän olla yhteydessä. Moni yritys tarjoaa jo somessa palvelua tai omilla nettisivuillaan mahdollisuutta olla sähköisesti yhteydessä. Nämä tavat ovat kuitenkin ilmaisia :)


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 12 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2016
Jos ei saa muutettua niin sitten palatkaa lisää henkilökuntaa niin ettei tarvitse jonottaa. Kun teillä tuntuu olevan aina kun sinne yrittää.

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 12 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2016
Jonoa meinaan.

RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2016

Puhelinpalvelun puolella ajoittain voi ruuhkaa toki olla. Meillehän löytyy muitakin reittejä yhteydenottoon! Yhteyttä voi ottaa Facebookilla, Twitterillä, Omien Sivujen palvelupyynnöllä tai Chatilla. Oletko näitä kokeillut? :) 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 12 kommenttia
  • 24. toukokuuta 2016
Chatannyt olen mutta tuota palvelupyyntöä en enkä facebookia sillä en halua asioideni leviävän koko maailmalle.

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 12 kommenttia
  • 24. toukokuuta 2016
Muun viestin lähettäminen on hitaampaa koska sitä ei heti lueta eikä siihen saa vastausta heti.

  • Savumerkittäjä
  • 460 kommenttia
  • 24. toukokuuta 2016

@NikoNo kirjoitti:

@jeijak kirjoitti:
Noista maksullisista puheluista. Onko minkäänlaista mahdollisuutta poistaa niitä tai saada jokin avausmaksu. Se vedetään heti kun numero vastaa. Nyt taksa raksuttaa, koko ajan vaikka saisi odottaa pitkäänkin. Taikka sitten niin että määrätyn odotusajan ylitettyään laskutus loppuisi. Se kiirehtisi palvelun tarjoajaa vastaamaan nopeammin. Nyt palvelun tarjoavat voivat tietoisesti pitkittää vastaustaan. Sillä pienistä puroista syntyy isoja jokia. Ja kuka pystyy tarkistamaan sen että todella on ruuhkaa. Asiakaspalvelija voi lähteä vaikka kahville ja antaa mittarin raksuttaa.

Tätä ei oikein saa sellaiseksi muutettua. Kannattaa melkein soittaa myöhemmin uudelleen jos tuntuu kestävän. Toki voi myös yrittää valita jonkin toisen väylän olla yhteydessä. Moni yritys tarjoaa jo somessa palvelua tai omilla nettisivuillaan mahdollisuutta olla sähköisesti yhteydessä. Nämä tavat ovat kuitenkin ilmaisia :)


 teknisesti olis kyllä   mahdollosta taatusti laittaa numerot    edes norminumeroiksi  mitkä kuuluis pakettiin halu vaan puuttuu koska se veis rahaa soneralta 


Vastaa