Mikä on, kun ei salasanaa pääse vaihtamaan pankkitunnistaumisen jälkeen?
Tein havainnon jo alkuvuodesta, kun en päässyt salasanaani vaihtamaan vaan puskee tunnistautumisen jälkeen salasanojen syötön jälkeen iloisesti virhettä.
Saisiko tämän jo vihdoin ja viimein korjattua? Viimeksi vaati melkoisen sähköpostien vaihdon, että sain vaihdettua salasanan. Eihän tässä mitään, kun edelleen ilmeisesti pääsee foorumilta kääntymään Telian asiakassivuille.
Sivu 1 / 1
jos kyseessä on omistaja kirjautuminen, niin telia lopetti salasana tunnistaumisen. eli pitää olla pankki, mobiilivarmenne tai sirullinen henkilökortti joka kerta.
onkohan joku bugi että jos foorumi tunnarit on tai oli kytketty omistaja tunnareihin niin niitä voi käyttää sisään loggaukseen. salasanan vaihto ei toimi foorumilla.
kai tuon salasanan vahto pitäisi toimia käyttäjä ja yritys tunnareille, tosin ei varmaa tietoa.
Telia Yhteisöstä tulee myös poistumaan Telia-tunnuksella kirjautuminen jossakin vaiheessa, mutta salasanan vaihtaminen onnistuu edelleen tarvittaessa liittymän omistajalla Minun Telia -palvelussa täällä:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.