Skip to main content
Kysymys

Miksi luotonvalvonta jo toistamiseen haluaa tarkastaa luottotietoni, vaikka ovat ja olleet aina täysin kunnossa?

  • July 28, 2025
  • 2 kommenttia
  • 116 katselukertaa

Otin Max kanavapaketin puolen yön jälkeen, ei mennyt automaattisesti läpi, vaikka luottotietoni ovat nyt ja aina olleet täysin kunnossa.  Tämä jo toinen kerta puolen vuoden sisään, kun luotonvalvonta tarkastaa luottotietoni.  Olen jo vuosia ollut Telian asiakas ja ottanut useita kanavapaketteja.  Otan Maxin aina vain snooker-turnausten ajaksi ja jos sama meininki jatkuu, pakko vaihtaa operaattoria, koska tarvitsen liittymän käyttööni heti, kun sen otan, muuten snooker-ottelut menevät ohi.

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • July 28, 2025

Otin Max kanavapaketin puolen yön jälkeen, ei mennyt automaattisesti läpi, vaikka luottotietoni ovat nyt ja aina olleet täysin kunnossa.  Tämä jo toinen kerta puolen vuoden sisään, kun luotonvalvonta tarkastaa luottotietoni.  Olen jo vuosia ollut Telian asiakas ja ottanut useita kanavapaketteja.  Otan Maxin aina vain snooker-turnausten ajaksi ja jos sama meininki jatkuu, pakko vaihtaa operaattoria, koska tarvitsen liittymän käyttööni heti, kun sen otan, muuten snooker-ottelut menevät ohi.

Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi ​@Haidis Telia Yhteisöön osallistumaan keskusteluihin sekä lueskelemaan ajankohtaisia uutisia mielenkiintoisista aiheista! 

Onko sinulla omaehtoista luottotietokieltoa tiedoissasi? Tai onko sinulla joskus sellainen ollut? 


Forum|alt.badge.img+4
  • Irkkaaja
  • July 28, 2025

Siinä tuntuu olevan joku ajoittainen satunnaistarkastus ja mitä useammin vaihtelee kanavapaketteja ja muita palveluita sitä useammin se saattaa osua omalle kohdalle. Itsellä jotain suoratoistoa ihan aspan kautta tilatessa kysyttiin lupaa tarkistaa tiedot. Eipä tuossa kai auta muu kuin tilata edellisenä päivänä aspan aukioloaikoina niin saa suoraan etenemään tilauksen.