Miksi sain laskun vaikkei minulle ole mitään palveluita saatavilla?

  • 25 April 2020
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei, sain laskun kanavapaketista 16.3.-30.3.2020 ajalta nimekkeellä kanavapaketit. Kun yritän löytää Telia-sovelluksella ja kirjautumalla netissä web-sivuille, ei minulla ole yhtään kanavapakettia. Onko tässä jokin tiedossa oleva asiakkuushässäkkä COVID-19-tilanteen vuoksi. Maksanko nyt tuosta edesmenneestä Liiga-kaudesta 14,47EUR/kk - minulla oli ennen HBO Nordic + Liiga mutta näköjään HBO tiputettiin ekana pois. Liitteenä mitä mobiilisovellukseni näyttää minulle.


 



 


Edit JoonasLam: Poistettu allekirjoitus ja upotettu kuva viestiin


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @madrenite ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Varmaan kyse tuosta liiga-kaudesta ja sen laskutuksesta. Täällä lisää asiasta : https://yhteiso.telia.fi/t5/Telia-TV-keskustelut/Liiga-laskutus-maaliskuulta-2020/m-p/204066 

Hei, ok, ymmärrettävä tuo Liiga-kauden lopun laskutus mutta miksi HBO Nordic tiputettiin heti pois? Noh, täytyy katsoa jaksanko tilata sitä enää muuta kautta, kun ei ole hetkeen tullut katottua.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@madrenite@  kirjoitti:

Hei, ok, ymmärrettävä tuo Liiga-kauden lopun laskutus mutta miksi HBO Nordic tiputettiin heti pois? Noh, täytyy katsoa jaksanko tilata sitä enää muuta kautta, kun ei ole hetkeen tullut katottua.




Ilman asiakastietoja en osaa tarkemmin sanoa, miksei HBO ole tällä hetkellä sinulla näkyvissä, mutta tämä voidaan laskutuksen ohella katsoa asiakaspalvelustamme tarkemmin. Asiakas palvelumme yhteystiedot löydät kootusti täältä. Tarvittaessa saat HBO:n takaisin katseluun näppärästi esimerkiksi kirjautumalla Omille sivuilla ja sieltä tilaamalla paketin käyttöösi Telia TV:n tiedoista :) 

Vastaa