Suomen Postin kuljetusten taso on kilpailujoihinsa varrattuna todella surkeaa = Postimaatti/Noutopiste/Tiski -toimituksissa tuotteet toimitetaan ihan minne sattuu, Asun Suutarilassa ja hyvin usein postit menee Malmille tai Ala-Tikkurilaan, Miksi? Käyttämäni Kilpi -sovellus estää myös tuntemattomista numeroista toteutetut soitot, onko niin, että Postin toimittajat eivät halua numeroitansa näkyville? Aikas luottamattoman kuvan antaa toimittajasta. Samoin toistuvasti toteutunut, suoranainen “valehtelu” toimituksesta on normaalia = Tapahtui este, toimitusta ei voinut toteuttaa, asiakasta ei tavoitettu tai hän ei ollut kotona = silkkaa valehtelua (antaisin itse henkiökohtaisesti potkut kyseisen kaltaislle työntekijöille). Suomessa toimii muitakin postin toimittajia jotka toimii ihan hyvin; mainittakoon muutama: Post Nord, Budbee ja matkahuolto. Miksi Telia on siis valinnut toimittajkseen Suomen Postin joka näyttää tällä hetkellä olevan ainut vaihtoehto (04.02.2024)?
Ratkaisu jäseneltä Purnipsi
Katso alkuperäinen viesti