Skip to main content




Muokkaus AaTanja: siirretty keskustelunavaus Lapset netissä -osiosta Telian asiakkuuteen liittyviin keskusteluihin 

Ei voi maksaa laskua minun teliassa onpa pankit laitettu pienellä koska korjaatte


Ompas todella ongelma. Minulle kävi eilen kun tilasin MTV katsomo+ paketti hyväksyi. Sitten kun kokeilin laittaa asetukset niin ei hyväksynyt tilausvahvistus oli tullut sähköpostiin. Aika tutkittua tilanne ei auttanut kuin tarkistaa Telialta niin ei ollut kirjautunut tilaus. Näin se vain toimii hymyile älä kiroile. 


Ei voi maksaa laskua minun teliassa onpa pankit laitettu pienellä koska korjaatte

Siellä on tosiaankin tällä hetkellä häiriötä laskuarkistossa, ja se ilmenee esimerkiksi kuvaamallasi tavalla. Tämän korjaus on priorisoituna meillä ja palvelun odotetaan palautuvan pian. 

Jos pääset tuohon pankkilogonäkymään vielä ja saat sieltä pienen pienistä logoista selvää, niin klikkaamalla omaa pankkiasi pääset laskun maksamaan. Melkein kuitenkin kannustan odottamaan, kunnes tuo tilanne on saatu korjattua, niin sujuu sitten mukavammin. 


Ei onnistu vaikka pääsin siitä eteen päin vaikka vahvistin pin numerolla niin jää siihen pyörimään että näin


Vika oli jo eilen


 


Ei ole muuttunut yhtään minunteliassa tuo eli yhtäpienellä kuin aikaisemmin eli ei taaskaan ole saatu korjattua outoa touhua mikä mättää pitääkö ostaa suurennuslasi että näkee mikä pankki yrittäkää edes tastaisitte ja lähettäisitte viestin vasta kun toimii oikeasti aina sama juttu näissä teidän hommissa


Ei ole muuttunut yhtään minunteliassa tuo eli yhtäpienellä kuin aikaisemmin eli ei taaskaan ole saatu korjattua outoa touhua mikä mättää pitääkö ostaa suurennuslasi että näkee mikä pankki yrittäkää edes tastaisitte ja lähettäisitte viestin vasta kun toimii oikeasti aina sama juttu näissä teidän hommissa

Kiitokset ilmoituksesta! Häiriötiedotteessa on varmaankin kerrottu vain selainversion osalta korjauksesta. Varmistin tekniseltä tueltamme ja he kertoivat sovelluksen näkymän olevan parhaillaan korjauksessa. Pahoittelut puolestani tästä koituneesta vaivasta.


Miksi sitten lähetätte että korjattu kos ei ole korjattu outoa toimintaa teiltä


Ei siinä lukenut missään että selainversio yrittäisitte edes vähän joka kerta ilmoitatte että korjattu mutta silti sina vika vaan on edelleen päällä sina joka viasta pitää kysyä monta kertaa ikinä ei onnistu yhdellä ilmoituksella


 


Eli jos mobiili minunteliassa vikaa niin eikö siitä kerrota missään ja ei voi tilata ilmoitusta kun vika korjattu onpa aika erikoista laitoitte itse sieltä linkin mistä voin tilata ilmoituksen kun vika korjattu näin tein mutta ei koskekaan sitä vikaa mistä luselin ???????


Eli jos mobiili minunteliassa vikaa niin eikö siitä kerrota missään ja ei voi tilata ilmoitusta kun vika korjattu onpa aika erikoista laitoitte itse sieltä linkin mistä voin tilata ilmoituksen kun vika korjattu näin tein mutta ei koskekaan sitä vikaa mistä luselin ???????

Olen samaa mieltä kanssasi, että tästä on viestitty huonosti. Yleisesti häiriötiedotteissa onkin tarkennettu mitä häiriö koskee ja onko häiriö korjattu vain osittain. En osaa sanoa miksi kyseisessä tiedotteessa ei ole eritelty tuota tai onko sovelluksen häiriöt huomattu vasta jälkikäteen. Joka tapauksessa tämä on kuitenkin korjauksessa parhaillaan.


Aina selittelette viimeksi ihan sama tilanne ei tapahdu mitään parannuksia vai onko taas kun seuraavaksi vikaa niin pitääkö taas olla useamman kerran yhteydessä nyt sentään tiesitte että vikaa viimeksi ette edes osa tiennyt että vikaa eli tuleeko minulle nyt ilmoitus kun vika korjattu vai ei kun tuota vikaa ei näy häiriötiedotteissa eli eikö voi tilata korjaus ilmoitusta miksi näin salaista touhua????


Eipä telia vastannut mitään eikä ole tullut viestiä onko korjattu eli eivät välitä asiakkaista.lähetitte linkin mistä voi tilata kun korjattu kun tilasin niin sitten tuli ilmoitus korjattu ja ei ollut korjattu ja vieläkään ei ole ilmoitettu onko vika saatu korjattua .näin ilmoititte aiemmin koska rupeatte ilmoittamaan oikeasti kun viat korjattu Olen samaa mieltä kanssasi, että tästä on viestitty huonosti. Yleisesti häiriötiedotteissa onkin tarkennettu mitä häiriö koskee ja onko häiriö korjattu vain osittain. En osaa sanoa miksi kyseisessä tiedotteessa ei ole eritelty tuota tai onko sovelluksen häiriöt huomattu vasta jälkikäteen. Joka tapauksessa tämä on kuitenkin korjauksessa parhaillaan


Turhaa täällä kyselee telia ei vastaa  asioista ja turhaa tilata häiriöitten korjaus viestiä kun sitä ei tule tulee aikaisemmin vaikka vikaa ei ole korjattu eli teliaan ei voi luottaa


Eipä telia vastannut mitään eikä ole tullut viestiä onko korjattu eli eivät välitä asiakkaista.lähetitte linkin mistä voi tilata kun korjattu kun tilasin niin sitten tuli ilmoitus korjattu ja ei ollut korjattu ja vieläkään ei ole ilmoitettu onko vika saatu korjattua .näin ilmoititte aiemmin koska rupeatte ilmoittamaan oikeasti kun viat korjattu Olen samaa mieltä kanssasi, että tästä on viestitty huonosti. Yleisesti häiriötiedotteissa onkin tarkennettu mitä häiriö koskee ja onko häiriö korjattu vain osittain. En osaa sanoa miksi kyseisessä tiedotteessa ei ole eritelty tuota tai onko sovelluksen häiriöt huomattu vasta jälkikäteen. Joka tapauksessa tämä on kuitenkin korjauksessa parhaillaan

 

Häiriötiedote suljettiin liian aikaisin 3.3 klo 13 jälkeen, jonka vuoksi kuittauksen tilanneet asiakkaat saivat viestin virheellisesti liian aikaisin viankorjauksen valmistumisesta. Tämän vuoksi asiakkaat eivät saaneet kuittausta, kun häiriö oikeasti saatiin myöhemmin korjattua.

Laitoimme palautetta jo aiemmin häiriöviestinnästä vastaavalle taholle, jotta sama virhe ei toistuisi jatkossa. 

Testasin juuri omalla laitteellani laskuarkiston toimintaa ja laskuarkisto vaikutti toimivan normaalisti. 

 


Mutta ette voineet ilmoittaa taaskaan vaikka kyselin täälläkin teillä aina kauheeta selittelyä aina kun olen ilmoitellut viasta teille niin edelliskerrallakin ilmoitettiin että viat korjattu vaikka ei ollut eli samat selitykset ja koskaan ei saa oikeata tietoa että vika korjattu miksi  näin eli ei ole tullut mitään muutosta näihin asioihin aina saa olla yhteydessä vähintään kolmekertaa että jos on vikaa ennen kuin telialla alkaa tapahtua mitään välillä ette ole edes tienneet että vikaa vaikka oltu monta kertaa yhteydessä sinnepäin eli pimitättekö tahallaan että ihmiset eivät tietäisi että teillä vikaa surkeaa asiakaspalvelua teillä


Noin kysyi yhdeksänpäivää sitten mutta ette viitsinyt vastata.

  • Vesa

  • Aloittaja
  • 9 päivää sitten

Aina selittelette viimeksi ihan sama tilanne ei tapahdu mitään parannuksia vai onko taas kun seuraavaksi vikaa niin pitääkö taas olla useamman kerran yhteydessä nyt sentään tiesitte että vikaa viimeksi ette edes osa tiennyt että vikaa eli tuleeko minulle nyt ilmoitus kun vika korjattu vai ei kun tuota vikaa ei näy häiriötiedotteissa eli eikö voi tilata korjaus ilmoitusta miksi näin salaista touhua


Noin kysyi yhdeksänpäivää sitten mutta ette viitsinyt vastata.

  • Vesa

  • Aloittaja
  • 9 päivää sitten

Aina selittelette viimeksi ihan sama tilanne ei tapahdu mitään parannuksia vai onko taas kun seuraavaksi vikaa niin pitääkö taas olla useamman kerran yhteydessä nyt sentään tiesitte että vikaa viimeksi ette edes osa tiennyt että vikaa eli tuleeko minulle nyt ilmoitus kun vika korjattu vai ei kun tuota vikaa ei näy häiriötiedotteissa eli eikö voi tilata korjaus ilmoitusta miksi näin salaista touhua

Ymmärrän, että tilanne harmittaa, mutta tällä hetkellä meillä ole tähän asiaan uutta lisättävää. Kuten kollegani ​@KaPetri tuossa yllä totesi, niin palaute on viety eteenpäin häiriöpuolen asiantuntijoillemme.


Vastaa