Minun Telia kirjautuminen

  • 28 August 2023
  • 5 kommenttia
  • 497 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

no entä miten minä koska edunvalvoja ei anna mulle vahvinta tunnistautumista käyttöön niin en voi kirjautua palveluun enää sitten kun muutatte sitä niin että tarvii uudelleen kirjautumiseen verkkopankki tunnukset tai mobiilivarmenteen eli voitteko tehä mun kohalla poikkeuksen niin että mun minuntelia tunnukset toimii aina kuten ennenkin ja telia yhteisö tunnukset myös

 

----

Muokkaus Sakumik: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.


Aihe on suljettu kommenteilta.

5 kommenttia

Kunniamerkki +6

Tätä viimeisintä Minun Telia -kirjautumismuutosta ei voi kuin pöyristyneesti ihmetellä. Tehtiin asioista aivan tarpeettoman vaikeaa lukemattomissa eri tapauksissa. Ja surkeista vitseistä surkein vieläpä sekin, että muutos tehtiin käsittämättömällä muutaman päivän ajalla asiakkaiden selän takana.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Tänä aamuna kokeilin niin kun kirjauduin Telia yhteisöön Telia tunnuksilla (samat tunnukset olleet käytössä minulla myös omille sivuille), niin pääsin myös Minun Teliaan.

Mutta jo eilen havaitsin jos yritin kirjautua Minun Teliaan (omille sivuille siis) yksistään ja en ollut Telian yhteisöön vielä kirjautunut, niin se vaati vahvan tunnistautumisen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

no entä miten minä koska edunvalvoja ei anna mulle vahvinta tunnistautumista käyttöön niin en voi kirjautua palveluun enää sitten kun muutatte sitä niin että tarvii uudelleen kirjautumiseen verkkopankki tunnukset tai mobiilivarmenteen eli voitteko tehä mun kohalla poikkeuksen niin että mun minuntelia tunnukset toimii aina kuten ennenkin ja telia yhteisö tunnukset myös

 

Puhelinnumerolla on edelleen mahdollista kirjautua ja tarkastella esimerkiksi saldoa. Millaisia tietoja tahdot siis nähdä Minun Telian kautta? Yhteisön osalta en vielä osaa sanoa asiasta sen tarkemmin, koska tulemme uudistamaan myöhemmin Yhteisöön rekisteröitymistä sekä kirjautumista.

Käyttäjätaso 7

no entä miten minä koska edunvalvoja ei anna mulle vahvinta tunnistautumista käyttöön niin en voi kirjautua palveluun enää sitten kun muutatte sitä niin että tarvii uudelleen kirjautumiseen verkkopankki tunnukset tai mobiilivarmenteen eli voitteko tehä mun kohalla poikkeuksen niin että mun minuntelia tunnukset toimii aina kuten ennenkin ja telia yhteisö tunnukset myös

 

Puhelinnumerolla on edelleen mahdollista kirjautua ja tarkastella esimerkiksi saldoa. Millaisia tietoja tahdot siis nähdä Minun Telian kautta? Yhteisön osalta en vielä osaa sanoa asiasta sen tarkemmin, koska tulemme uudistamaan myöhemmin Yhteisöön rekisteröitymistä sekä kirjautumista.

Suomessa on edunvalvonnassa aikamoinen määrä ihmisiä ja he eivät näiden muutoksien jälkeen ainakaan helposti pääse hallinnoimaan liittymiään. Toisaalta myös sellaisia ihmisiä on paljon , joilla ei ole sen paremmin mobiilivarmennetta kuin pankkitunnuksiakaan , joten miten ajattelette heidän hallinnoivan liittymiään????

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

juu tämä on huono päätös telialta kun jatkossa joutun soittaan jos teen katveilmoituksen tai vikailmoituksen ja soittaminen operaattoreille maksaa ja paljon edunvalvoja nimeenomaa sanonut että sulla on korkeat puhelinlaskut ja jos tämä menee tähän että pitää olla vahvan tunnistautumisen välineet jota mulla ja monilla jotka on edunvalvonnassa ei ole niin tulee puhelinlasku jatkossa entisestään nousemaan että kiitos vain paljon telia no muile kyllä on tulossa sitä rahaa perintöjaosta joten sitten puhelinlaskut ei paljon päätä paina mutta kaikilla ei ole varaa soitella niin miten sitten kun ei pääse minun telia palveluun niin miten ne tekee katveilmoitukset ja vikailmoitukset ei hyvä juttu ollenkaan tuo että kohta vaatitaan vahvin tunnistautuminen että pääsee minuntelia palveluun ja telia yhteisöön