Skip to main content

Tuo otsikossa mainittu tauti on palannut taas kummittelemaan. Siis kun kirjautuu Minun Teliaan , niin palvelu kysyy puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen ja pyytää vahvistamaan , vaikka ne on jo asiakastiedoissa eivätkä ole muuttuneet vuosiin.

Ilmeisesti Telian palvelu hukkaa ne tiedot ja tämä on aika rasittavaa. Muutaman kuukautta menikin ihan ilman turhia kyselyitä , mutta taas vika on palannut.

Voisitteko korjata systeeminne ettei asiakkaita rasiteta turhilla kyselyillä. Kiitos!

Tuo otsikossa mainittu tauti on palannut taas kummittelemaan. Siis kun kirjautuu Minun Teliaan , niin palvelu kysyy puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen ja pyytää vahvistamaan , vaikka ne on jo asiakastiedoissa eivätkä ole muuttuneet vuosiin.

Ilmeisesti Telian palvelu hukkaa ne tiedot ja tämä on aika rasittavaa. Muutaman kuukautta menikin ihan ilman turhia kyselyitä , mutta taas vika on palannut.

Voisitteko korjata systeeminne ettei asiakkaita rasiteta turhilla kyselyillä. Kiitos!

Tietyin väliajoin Minun Telia pyytää tarkistamaan ja vahvistamaan yhteystiedot, että ne ovat ajantasalla. Eli aika ajoin yhteystietojen vahvistus on normaalia, mutta jatkuvasti esimerkiksi päivittäin tai viikoittain, ei noita pitäisi joutua vahvistelemaan. 


Minullekin tuli tuo kysely. Voisiko sitä päivittää siten, että olisi esitäytetty ne vanhat tiedot ja riittäisi vain jokin täppä "tiedot ovat oikein" ja hyväksy.


Minullekin tuli tuo kysely. Voisiko sitä päivittää siten, että olisi esitäytetty ne vanhat tiedot ja riittäisi vain jokin täppä "tiedot ovat oikein" ja hyväksy.

Juuri noin.

Nythän siinä voi käydä niin , että kirjoittaa jotakin väärin epähuomiossa ja tallentaa. No silloin ne yhteystiedot ovat ihan oikeasti väärin


Minullekin tuli tuo kysely. Voisiko sitä päivittää siten, että olisi esitäytetty ne vanhat tiedot ja riittäisi vain jokin täppä "tiedot ovat oikein" ja hyväksy.

Juuri noin.

Nythän siinä voi käydä niin , että kirjoittaa jotakin väärin epähuomiossa ja tallentaa. No silloin ne yhteystiedot ovat ihan oikeasti väärin

 

Ihan hyviä huomioita ja ehdotuksia. Laitoin näitä eteenpäin meidän Minun Telian kehitysväelle.


Tuo otsikossa mainittu tauti on palannut taas kummittelemaan. Siis kun kirjautuu Minun Teliaan , niin palvelu kysyy puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen ja pyytää vahvistamaan , vaikka ne on jo asiakastiedoissa eivätkä ole muuttuneet vuosiin.

Ilmeisesti Telian palvelu hukkaa ne tiedot ja tämä on aika rasittavaa. Muutaman kuukautta menikin ihan ilman turhia kyselyitä , mutta taas vika on palannut.

Voisitteko korjata systeeminne ettei asiakkaita rasiteta turhilla kyselyillä. Kiitos!

Kiitos tästä aiheesta @kustaa1967. Tärkeä aihe, sekä meille yrityksenä mutta myös asiakkaille. Yhteystiedot tsekkaamalla tarkoituksemme on varmistaa, että tiedotteet ja muut löytyvät varmasti perille, silloin kun niiden aika on. Näin me voimme tiedottaa asiakkaitamme, ja toisaalta asiakas saa tiedon, joka hänelle kuuluu.

Olemme speksanneet Minun Teliaan, että se kysyy (=tarkistaa) asiakkaan yhteystiedot kolmen kuukauden välein. Sen tiheämpään kyselyä ei pitäisi tulla.

Ymmärrän, että varsinkin aktiivisesti Minun Teliaa käyttäviä tämä voi ärsyttää. Haastavan tästä tekee sen, että osa asiakkaista käyttää Minun Teliaa harvoin. Totta on myös se, että kaikilla yhteystiedot eivät muutu vuosiin. Osalla taas muuttuu.

 

Minullekin tuli tuo kysely. Voisiko sitä päivittää siten, että olisi esitäytetty ne vanhat tiedot ja riittäisi vain jokin täppä "tiedot ovat oikein" ja hyväksy.

Tämä oli todella hyvä idea. Vähentäisi ärsytystä ja vähentäisi tosiaan myös virheiden mahdollisuutta, kuten @kustaa1967 kirjoitti. Kiitos kun toitte esiin.

Väliaikatietona lähdin kertomaan, että tutkimme tätä vaihtoehtoa. Kuin myös sitä, että kenties kasvattaisimme tuota aikaa kuinka tiheään kysely tulee ruutuun. Tässä vaiheessa ei ole muuta kerrottavaa, katsotaan eteneekö nämä ja milloin.