Skip to main content

Olen turhautunut asiakas ja mietin jo heti kuukauden jälkeen operaattorin vaihtamista. Tässä tuon esiin vain viimeisimmän käyttäjäkokemuksen. Eilen oli sähköpostiin napsahtanut taas tilausvahvistus koskien tilausta, jota en ollut tehnyt. Haluaisin selvittää, miten tiilaus on dokumentoitu, jotta pääsisin itsekin selville, onko niitä mahdollista tehdä vahongossa. Haluaisin antaa adiakaspalautetta Telialle, mutta ohjaudun vain tähän " yhteisöön", jossa asiakkaat voivat purnata keskenään ( anteeksi, pilalle menneen sunnuntai-aamun jälkeen en koe vahvoja yhteisöllisyyden tunteita varsinkaan teliaan). Chatti ei osannut auttaa tilauksen jäljittämisessä, onko vain soitettava puhelinpalveluun vai voiko palautteen antaa kirjallisesti?

 

Kokeilepa vaikka tätä.

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Hei @tikru60 ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Täällä voi vapaasti kysyä neuvoa ja myös Telian työntekijöitä on silloin tällöin vastaamassa kysymyksiin.



Voit antaa kirjallisen palautteen tätä https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto  kautta, niin ei tarvitse soittamalla ruveta asiaa hoitamaan :)



 



@kiisseli67 kirjoitti:


Hei @tikru60 ja tervetuloa Telian yhteisöön!



Täällä voi vapaasti kysyä neuvoa ja myös Telian työntekijöitä on silloin tällöin vastaamassa kysymyksiin.



Voit antaa kirjallisen palautteen tätä https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto  kautta, niin ei tarvitse soittamalla ruveta asiaa hoitamaan :)



 






Totta @kiisseli67 :)



 



Mitä luultavammin jonkun toisen asiakastietoihin on kirjattu väärin sähköpostiosoite @tikru60 eli tässä tapauksessa sinun.


Vastaa