Hei @Punta ja tervetuloa Telian yhteisöön!
Täältä löytyy kaikki yhteystiedot asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot
Soittamalla 020 690 400 saa ihmisen langan päähän.
Joo soitin jo. En saanut kuin vaihtoehtoja jutella robotille, joka ei takuulla olisi ymmärtänyt viestiäni. Teillä on selkeästi resursseja vastailla siihen, että miksi aspa ei toimi, mutta ei resursseja varsinaiseen aspaan. Vähän kuin palokunta, joka ei sammuta paloja, mutta osaa kertoa, miksi ei sammuteta. Miksi teillä ei ole yhtä numeroa, josta pääsee juttelemaan ihmisen kanssa?
Kyllä ainakin ennen jos robotti ei ole asiaa ymmärtänyt, on linja yhdistynyt ihan asiakaspalvelijalle. Tuskin tuo on nyt muuttunut. Mutta ainakin Chatin kautta saa yhteyden ihmiseen. Aluksi botti kyselee pari kyssäriä, mutta kun valitsee ei mikään näistä/ohita, niin saa avattua keskustelun asiakaspalvelijalle.
@Punta@ kirjoitti:
Joo soitin jo. En saanut kuin vaihtoehtoja jutella robotille, joka ei takuulla olisi ymmärtänyt viestiäni. Teillä on selkeästi resursseja vastailla siihen, että miksi aspa ei toimi, mutta ei resursseja varsinaiseen aspaan. Vähän kuin palokunta, joka ei sammuta paloja, mutta osaa kertoa, miksi ei sammuteta. Miksi teillä ei ole yhtä numeroa, josta pääsee juttelemaan ihmisen kanssa?
Moikka @Punta!
Tässä ketjussa sinulle vinkattiinkin jo yhteystiedot asiakaspalveluun. Mihin aikaan vuorokaudesta olit soittanut meille? Asiakaspalvelun tavoittaa numerosta 020 690 400 ma–pe klo 8–18 ja lauantaisin klo 9–16.30. Kun soitat numeroon, saat muutaman vaihtoehdon mistä voit valita sopivamman. Jos asiasi koskee jotain muuta, niin painamalla numeroa 2, sinut yhdistetään asiakasneuvojalle.
Vikatilanteissa samassa numerossa autellaan ma–pe klo 8–20 ja la klo 9–16.30. Hätätilanteissa voit olla yhteydessä 24h/vrk.