Sain eilen 8.12.tekstiviestin, jonka ymmärsin tarkoittavan, että peruutatte antamanne lupauksen Lidlin lahjakortista, jolla houkuttelitte minua jäämään asiakkaaksenne.
Lupauksenne peruuttamisen syyksi kerroitte teillä olevan niiden lähettämisessä “teknisiä haasteita”.
“Korvaukseksi” tarjoatte alennuskoodeja myymäläänne, joista minua lähinnä oleva sijaitsee 53 kilometrin päässä kotoani.
Minulla ei ole aikomusta lähteä sinne varta vasten ostoksille hankkimaan “alennuksella” tavaroita, joita en tarvitse.
Toivon, että pystytte yhtenä isoimmista valtakunnallisista operaattoreista selättämään tekniset haasteenne ja toimittamaan tavalla tai toisella sen alunperin lupaamanne lahjakortin.
Sitä olen odottanut, se menisi suoraan käyttöön ja olisi oikeasti 73-vuotiaalle henkilölle tarpeen, toisin kuin alennuskupongit, joilla yritätte houkutella asiakkaanne käyttämään lisää rahaa myymälässänne.
Toivoisin sittenkin ymmärtäneeni viestinne sisällön väärin, koska tällainen käänne tuntuu käsittämättömältä teidänkaltaisenne, luotettavana pidetyn toimijan tekemäksi.
En mitenkään usko, että todellakin haluaisitte aiheuttaa tällaisen pettymyksen vanhalle asiakkaallenne.