Skip to main content

...eli, onko vika SIM-kortissa, vai jossain muussa.



 



Numeroni on 040xxxxxxx.



 



Numero ei nyt vastaa.



 



Mutta jos tarvetta soittaa, soita numeroon 045xxxxxxx.



 



Hoidan asiaa Eilan puolesta.



 



-Harri Koivisto

Edit IlariJR: puhelinnumerot poistettu.

Hei!



Onko sim-korttia kokeiltu toisessa puhelimessa, toimiiko se? Onhan se aktivoitu, jos on uusi sim-kortti?



Onhan sim-kortti oikein päin puhelimessa?


Moi @eilatiitta! Piilotin puhelinnumerot viestistäsi, koska niitä ei kannata laittaa näin julkiselle palstalle. @kiisseli67 antoikin hyviä vinkkejä mitä kannattaa tarkistaa ensimmäiseksi. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin siellä katsovat liittymän tilannetta tarkemmin.


Linkkivinkit



 





  • Uuden SIM-kortin aktivointi:




https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/sim-kortti



 





  • Puhelimen käyttö ja tilanteet mm. SIM-kortin ongelmatilanteet:




https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/liittymat-kaytto-ja-tilanteet



 



 



Telian sivuilla on kattavat ohjeet tilanteisiin kuin tilanteisiin, jotka kannattaa lukea huolella läpi @eilatiitta :smileyhappy:



 



Kuten edellä jo neuvottiin, niin Telian asiakaspalvelusta saa aina apua ellei ongelmasi ole jo ratkennut? :)


Vastaa