Skip to main content

 

Miten saan rekisteröityä uuden sim kortin

 



  1. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.


  2. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen.



    • Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa.








@PasiS kirjoitti:
  1. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.
  2. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen.
    • Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa.

^^

Mikäli nuilla ei onnistu niin myös kirjautumalla Omille Sivuille pitäisi olla mahdollista. Kirjautumaan pääset osoitteessa telia.fi/kirjaudu , ja tunnistautuminen onnistuu vaikkapa pankkitunnuksillasi.

 

Jossei vieläkään nappaa niin Telian Asiakaspalvelussakin aktivointi onnistuu. Yhteydenottotapoja on monia, löydät ne vaikkapa täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot



@t0mbba kirjoitti:



@PasiS kirjoitti:




  1. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.


  2. Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen.



    • Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa.











^^



Mikäli nuilla ei onnistu niin myös kirjautumalla Omille Sivuille pitäisi olla mahdollista. Kirjautumaan pääset osoitteessa telia.fi/kirjaudu , ja tunnistautuminen onnistuu vaikkapa pankkitunnuksillasi.



 



Jossei vieläkään nappaa niin Telian Asiakaspalvelussakin aktivointi onnistuu. Yhteydenottotapoja on monia, löydät ne vaikkapa täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot






SIM-kortin tukisivusto:



https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/sim-kortti


Vastaa