Miten saan rekisteröityä uuden sim kortin
Miten saan rekisteröityä uuden sim kortin
@PasiS kirjoitti:
- Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.
- Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen.
- Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa.
^^
Mikäli nuilla ei onnistu niin myös kirjautumalla Omille Sivuille pitäisi olla mahdollista. Kirjautumaan pääset osoitteessa telia.fi/kirjaudu , ja tunnistautuminen onnistuu vaikkapa pankkitunnuksillasi.
Jossei vieläkään nappaa niin Telian Asiakaspalvelussakin aktivointi onnistuu. Yhteydenottotapoja on monia, löydät ne vaikkapa täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
@t0mbba kirjoitti:
@PasiS kirjoitti:
- Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti AKTIVOI liittymänumerosi numeroon 18100 (0 €). Esim. AKTIVOI 0401234567. Voit myös lähettää viestin toisesta käytössä olevasta (esim. perheenjäsenen) liittymästä, mikäli vanha SIM-korttisi ei enää toimi.
- Saat aktivoinnista kuittausviestin puhelimeesi. Liittymänumerosi toimii nyt uudella SIM-kortillasi ja voit asettaa sen laitteeseen.
- Huom! Kortin aktivointi onnistuu vain kotimaassa.
^^
Mikäli nuilla ei onnistu niin myös kirjautumalla Omille Sivuille pitäisi olla mahdollista. Kirjautumaan pääset osoitteessa telia.fi/kirjaudu , ja tunnistautuminen onnistuu vaikkapa pankkitunnuksillasi.
Jossei vieläkään nappaa niin Telian Asiakaspalvelussakin aktivointi onnistuu. Yhteydenottotapoja on monia, löydät ne vaikkapa täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
SIM-kortin tukisivusto:
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelimen-kaytto/sim-kortti
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.