Soittelin 19.2.2024 Telian asiakaspalveluun ja jouduin kolme kertaa jonottamaan. Vain sen takia että kaksi ensimmäistä asiakaspalvelijaa olivat täysin epäkelpoja tekemäänsä työhön. Huonointa asiakaspalvelua mitä olen koskaan saanut yhdeltäkään operaattorilta koko elämäni aikana! Kyselen että missä viipyy tilaamani liittymä jonka luvattiin tulevan LAUANTAINA (hieman ihmettelin tätä) tai seuraavana maanantaina kun tein tilausta perjantaina. No asiakaspalvelija puhuu jatkuvasti päälle, eikä kuuntele mitä sanon ja kun asiasta huomautan… Tulee luuri korvaan! Siis täysin varoituksetta. Toinen yritys ja kun kerron minkälaista asiakaspalvelua olen saanut… Minua kehoitetaan rauhoittumaan tai puhelu katkeaa, kun sanon että minähän olen rauhallinen ja tehän ette anna minun puhua tulee jälleen luuria korvaan. Onneksi sentään kolmas asiakaspalvelija kykeni tekemään työnsä ja sain asian hoidettua. Mutta ei se kiva ole että Telian taitamattoman asiakaspalvelun takia joudun tuhlaamaan aikaani näin paljon. On hyvin lähellä ettei vaihdu kaikki liittymät toiselle operaattorille. Osaisikohan täällä joku kertoa mihin voisin asiasta jättää palautetta, niin että siihen jotenkin reagoitaisiinkin?? ASPA kun ei osannut kertoa minne voi palautetta jättää… Onko tämä tarkoituksellista? Että on tehty palautteen jättäminen niin hankalaksi??
--
Muokkaus SonjaMelina: täsmennetty otsikkoa ja poistettu allekirjoitus. Saat luotua itsellesi allekirjoituksen omista profiiliasetuksistasi.