@JohnSK kirjoitti:
Minulla lakkasi Mobiilivarmenne toimimasta pari viikkoa sitten. Nyt kun yritän kirjautua salasanan jälkeen tulee virhe: "Mobiilivarmenne: Yhteysvirhe, 29".
Mitä tämä tarkoittaa ja miten tämän voi korjata?
En pääse kirjautumaan Oma Teliaan koska numero on yrityksen, joten en saa yhteyttä asiakaspalveluun.
Moikka @JohnSK ja tervetuloa osaksi Telia Yhteisöä! Pääset varmasti seuraamaan ja osallistumaan mielenkiintoisiin keskusteluihin tulevan Yhteisö-matkasi varrella.
Tällä hetkellä Mobiilivarmenteen toiminnassa on havaittu häiriö. Telia.fi löydät aiheesta häiriötiedotteen. Sinun kirjautumisongelma tuskin kuitenkaan liittyy tähän häiriötilanteeseen kun on jatkunut jo pari viikkoa. Mobiilivarmenteen uudelleenrekisteröinti voi korjata kirjautumisongelmasi, mutta sen voi tehdä vasta päällä olevan laajan häiriötilanteen korjaannuttua. Jos pelkkä uudelleenrekisteröinti ei korjaa tilannetta, suosittelen kokeilemaan kortinvaihtoa ja sen jälkeen uudelleen Mobiilivarmenteen rekisteröimistä! Asiakaspalveluumme saat yhteyttä myös puhelimitse, yhteystiedot löydät tästä.
Onko puhelimeesi tullut Android 12 päivitys? Jos on, etsi kaapin pohjalta vanhempi puhelinmalli ja ota se käyttöön.
Mikäli puhelimesi ei toimi Android 12 järjestelmällä, kokeile kääntää VoWiFi ja VoLTE pois päältä. Varmista myös, että SIM Toolkit-sovellukselle on annettu tarvittavat luvat. Asetukset → Sovellukset → Näytä kaikki → SIM Toolkit.
Tämä on se kaapin vanhempi Androidi ja on versiota 11.