Skip to main content

Mobiilivarmenteen tilaaminen

  • November 5, 2017
  • 7 kommenttia
  • 33 katselukertaa

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.

7 kommenttia

tilasto
Tekstaaja
  • Tekstaaja
  • November 5, 2017

Syytä Nordeaa äläkä Teliaa. Nordea on liian ahne hinnoittelussaan varmaan..


PasiS
Savumerkittäjä
  • Savumerkittäjä
  • November 5, 2017

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 9, 2017

Onko tämä Telian virallinen vastaus? Tuskin tämmöinen asia voi olla rahasta kiinni. Jos meillä olisi kansallinen varmennuspalvelu (kuten Virolla) ei tällaisia ongelmia olisi.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 9, 2017

Mielenkiintoista. En minä operaattoria sen takia rupea vaihtamaan. On mulla tuo S-pankin tunnistuspalvelu mahdollinen. Ja ehdin kyllä myymäläänkin.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • November 9, 2017

@PasiS kirjoitti:

Operaattorin vaihtokaan ei välttämättä auta, Elisallakaan ei Nordeaa ole listoilla. DNA:lla on.


Sopimuksen laadintaan tarvitaan aina kaksi osapuolta. Nordea-pankin kanssa on ollut aika usein haasteita saada sopimuksia syntymään niiden korkeiden hinnotteluiden takia kuten @tilasto mainitsi. Tämä ei koske pelkästään Telia-operaattoria vaan myös muita yrityksiä.

 

Jos sinulla sattuu olemaan S-pankin verkkopankkitunnukset, niin mikset hyödynnä niitä @Kalmanlehto? Toki Mobiilivarmenne-palvelun käyttöönotto onnistuu kätevästi Telian kivijalkakaupassa vaikkapa ostosreissun yhteydessä :)


TuizeKoo
Telialainen
  • Telialainen
  • November 9, 2017

@Kalmanlehto kirjoitti:

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.


Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • November 9, 2017

@TuizeKoo kirjoitti:

@Kalmanlehto kirjoitti:

Hämmästyneenä huomaan ettei onnistu minulta kun olen Pohjoimaiden suurimman pankin asiakas. Nordeaa ei ole pankkitunnuksilla tunnistaumiseen käytettävien pankkien listalla. Miten se niin on ?

Nordea asiakkaatko juoksutetaan Telian myymälään?

Onko syynä pankin siirtyminen Suomeen? Jos näin on, vaihdan operaattoria enkä muutenkaan osta mitään ruotsalaista enkä matkusta sinne.


Hei @Kalmanlehto ihan kaikkien pankkien kanssa ei vielä sopimusta ole, mutta tämän vuoden puolella pitäisi niin Säästöpankin kuin Nordeankin olla mobiilivarmenteessa tunnistautumiseen käytettävien pankkien listalla.


Hiljaa hyvää tulee :)