Skip to main content
Aivan käsittämättömät nämä soneran muistutuskulut (40€) jos lasku on myöhässä 30 pv.
Laskut tulevat sähköpostiini. Inhimillisestä syystä 2 edellistä laskua olivat myöhässä tuon 30 pv. koska en voi saada paperi versioita.
Laskut olivat n. 25€ ja 30€. mutta sonera löi kumpaankin 40€ muistutuskuluja

Vaikka ilmoitin soneralle että olen tällä hetkellä määräaikaisella työreissulla ulkomailla, alustamassa uutta projektiani. jonka jälkeen tulen takaisin suomeen ja minulla tulee olemaan n.8 työntekijää ja kaikilla firman puhelinliittymät ja tietysti laajakaistapalvelut toimistolla ja kotona.

Olen ollut soneran asiakkaana n.10 v. matkapuhelin sekä laajakaista palvelut.
Eli olen maksanut soneralle useita tuhansia euroja.
Yritin sopia asiakaspalvelun kanssa että maksan tuon toisen muistutuslaskun mutta jätän toisen maksamatta. mutta se ei käynyt!!
Hyvin pitää sonera kyllä kiinni vanhoista asiakkaistaan!!

Ilmoitin soneralle, että älkää enään ikinä ottako minuun tai firmaani yhteyttä, tarjotaksenne palveluitanne. Kaikki tämä vain 40€ vuoksi.

Esim. dna:lla nämä viivästysmaksut on sen 5€/lasku!!!
Moikka vilsus75,

yrityspuolella nämä maksumuistutusmaksut ovat meillä sen 40€, kuluttajapuolella 5€.

Muistutusmaksu muodostuu, kun lasku on myöhässä 16 päivää tai enemmän. Tämä on kaikille sama toimintamalli.
Maksu perustuu 16.03.2013 tulleeseen lakiuudistukseen.

Lisäkysymyksissä suosittelen olemaan yhteydessä yritysasiakaspalveluumme, tai mikäli Facebook on käytössä, auttavat sinua yritysasiakaspalvelun ammattilaiset täällä https://www.facebook.com/SoneraYrityksille?fref=ts
Sinua autetaan näissä myös Twitterissä, https://twitter.com/sonera_b2b

Vastaa