Hei!
Minulla on Telialta puhelinliittymä ja Katsomo+ -palvelu. Nämä olivat alun perin erikseen, ja silloin muistaakseni Minun Teliassa näkyi laskutustapana “Lasku Minun Teliaan”. Yhdistin nämä kuitenkin samalle laskulle, että pystyisin maksamaan kerralla molemmat. Tämän jälkeen en kertakaikkiaan ole löytänyt laskutustapaa mistään, en Minun Teliasta enkä Omilta Sivuilta. Näin ollen en ole pystynyt laskutustapaa myöskään muuttamaan. Pelkäsin jo että meni itsestään paperilaskulle laskutuslisineen (näin on kerran aiemmin käynyt), mutta varmistin aspasta, että on edelleen Lasku Minun Teliaan, vaikka ei missään näykään - kiitos siis palvelusta. Olenko vain itse tomppeli, vai eikö laskutustapa tosiaan näy missään? Ainoa, mitä näen joka paikassa, on tämä ilmoitus:
“Yhteislaskulla olevien liittymien tietojen muokkaaminen ei ole mahdollista tässä näkymässä. Voit muokata tietoja Liittymäni ja palveluni-osiossa valitsemalla haluamasi liittymän tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Liittymäni ja palveluni osiossa voit myös muokata liittymäsi nimeä.”