Ratkaistu

Näkyykö laskutustapa Minun Teliassa tai Omilla sivuilla, ja voiko sitä muuttaa siellä?

  • 30 October 2023
  • 2 kommenttia
  • 79 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Hei!

Minulla on Telialta puhelinliittymä ja Katsomo+ -palvelu. Nämä olivat alun perin erikseen, ja silloin muistaakseni Minun Teliassa näkyi laskutustapana “Lasku Minun Teliaan”. Yhdistin nämä kuitenkin samalle laskulle, että pystyisin maksamaan kerralla molemmat. Tämän jälkeen en kertakaikkiaan ole löytänyt laskutustapaa mistään, en Minun Teliasta enkä Omilta Sivuilta. Näin ollen en ole pystynyt laskutustapaa myöskään muuttamaan. Pelkäsin jo että meni itsestään paperilaskulle laskutuslisineen (näin on kerran aiemmin käynyt), mutta varmistin aspasta, että on edelleen Lasku Minun Teliaan, vaikka ei missään näykään - kiitos siis palvelusta. Olenko vain itse tomppeli, vai eikö laskutustapa tosiaan näy missään? Ainoa, mitä näen joka paikassa, on tämä ilmoitus:

“Yhteislaskulla olevien liittymien tietojen muokkaaminen ei ole mahdollista tässä näkymässä. Voit muokata tietoja Liittymäni ja palveluni-osiossa valitsemalla haluamasi liittymän tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Liittymäni ja palveluni osiossa voit myös muokata liittymäsi nimeä.”

icon

Ratkaisu jäseneltä SakuMik 31 October 2023, 11:52

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Hei!

Minulla on Telialta puhelinliittymä ja Katsomo+ -palvelu. Nämä olivat alun perin erikseen, ja silloin muistaakseni Minun Teliassa näkyi laskutustapana “Lasku Minun Teliaan”. Yhdistin nämä kuitenkin samalle laskulle, että pystyisin maksamaan kerralla molemmat. Tämän jälkeen en kertakaikkiaan ole löytänyt laskutustapaa mistään, en Minun Teliasta enkä Omilta Sivuilta. Näin ollen en ole pystynyt laskutustapaa myöskään muuttamaan. Pelkäsin jo että meni itsestään paperilaskulle laskutuslisineen (näin on kerran aiemmin käynyt), mutta varmistin aspasta, että on edelleen Lasku Minun Teliaan, vaikka ei missään näykään - kiitos siis palvelusta. Olenko vain itse tomppeli, vai eikö laskutustapa tosiaan näy missään? Ainoa, mitä näen joka paikassa, on tämä ilmoitus:

“Yhteislaskulla olevien liittymien tietojen muokkaaminen ei ole mahdollista tässä näkymässä. Voit muokata tietoja Liittymäni ja palveluni-osiossa valitsemalla haluamasi liittymän tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Liittymäni ja palveluni osiossa voit myös muokata liittymäsi nimeä.”

Minulla on yhteislaskulla kaikki Teliasta. Olen valinnut siten, että lasku tulee suoraan pankkiin mistä se on tosi helppo maksaa. Jos valitsee tämän niin sen voi tehdä omassa pankissa e-lasku nimellä.  

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Hei!

Minulla on Telialta puhelinliittymä ja Katsomo+ -palvelu. Nämä olivat alun perin erikseen, ja silloin muistaakseni Minun Teliassa näkyi laskutustapana “Lasku Minun Teliaan”. Yhdistin nämä kuitenkin samalle laskulle, että pystyisin maksamaan kerralla molemmat. Tämän jälkeen en kertakaikkiaan ole löytänyt laskutustapaa mistään, en Minun Teliasta enkä Omilta Sivuilta. Näin ollen en ole pystynyt laskutustapaa myöskään muuttamaan. Pelkäsin jo että meni itsestään paperilaskulle laskutuslisineen (näin on kerran aiemmin käynyt), mutta varmistin aspasta, että on edelleen Lasku Minun Teliaan, vaikka ei missään näykään - kiitos siis palvelusta. Olenko vain itse tomppeli, vai eikö laskutustapa tosiaan näy missään?

Etkö siis liittymäni ja palveluni -osiosta liittymää valitessa näe mikä laskutustapa sinulla on käytössä? Kyseisessä ikkunassa se pitäisi näkyä. Onko yhteislasku vasta kytketty ja et ole saanut vielä ensimmäistä laskua? Kun yhteislasku vasta kytkeytyy, niin silloin se saattaa hetken näkyä eri tavoin Minun Teliassa. Vaihdettuasi laskutuksesi yhteislaskuksi, et voi tehdä laskumuutoksia itse Minun Teliassa, vaan tarvittaessa sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vastaa