Sympaatit ja Empaatit koskis013 lle !
Minulla oli samanlaiset ongelmat ja tuntemukset muutama viikko sitten eikä tämä Telia näköjään yhtään korjaa opastuksiaan. Taitaa Sonera-perinteet velvoittaa jatkamaan nuorekkaita uudistuskonsulttimunauksiaan. Noista arkistokirjoituksistakin näkyy selvästi etteivät nämä hallitse harhauttavilla mainoksillaan myymänsä asiakasliikennöinnin ylläpitoa, mutta samanoloista petosta on näillä kaikilla datamonopolifirmoilla, joillakin vain vähemmän.
Vuosikymmenien eri datafirmojen huijausten jälkeen olenkin pitänyt koneparveni kahden eri monopolikonsernin pelkkänä prepaid-asiakkaana, joten kilpailijakonsernin toimivalla kortilla pystyin asioimaan Telia-SIM:in toimivuuden kuntoon. Aikaa ja vaivaa meni siinä sivuhakupelleilyssä reipas viikko, mutta meidänkaltaisia kokemuksia on vähintään kymmeniä joka kuukausi. Ja jos jompikumpi lappu alkaa tökkimään enempi, niin ei tuu isoa tappiota hakea kioskilta vaan seuraavan firman SIM käyttöön.
Nää varmaan keskittyvät jo paremmin myyvä uuden ja toimimattoman TV-informaation ongelmiin, vaikkei perustekniikkakaan toimi riittävän yhtäjaksoisesti. Kenenkään elinkeinoa tai businestä ei Suomessa kannata laskea yhden digifirman varaan. Sankaluuripäiden leluamistahan tämä on ollut koko ajan vuodesta toiseen.
Tuota kirjoitustasikin luen nyt 3GElisa-SIMillä ja maanantaiduuneissa jatkuu taas 4GTelia-urheilu.
Joku koomikko tossa telkussakin murjasi osuvasti: "Leuka rintaa vasten ja kohti uusia pettymyksiä !"
Terve @koskis013!
Ikävä kuulla, että netti ei toimi ja ymmärrän kyllä että se harmittaa. Onhan netti nykypäivänä aika olennainen osa arkea.
Jos et muista ennestään luomiasi tunnuksia sivuillemme, niin pankkitunnuksilla pääset siis luomaan kätevästi uudet tunnukset täältä https://www.telia.fi/aureg/linkAccounts/bpn3?reqType=register.
Toivottavasti tästä oli apua! :)