Tein tilauksen nettikaupasta 31.8. Toimitusaika 1-2 pv.Vielä ei näy missään. Voiko chatin kautta kysellä nettiostoksista?
Kyllä, voit kysellä chatin kautta Soneran nettiostoksista eli tilauksen tilaa. Olethan saanut tilausvahvistuksen sähköpostiin?
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/lomakkeet/hae+tilaus/
Tuossa linkki tilauksen seurantaan, jos olet tilannut laitteen ja liittymän.
Kuten
Kuten vielä
Tilausvahvistus on tullut. Lähetys ja seurantakoodia odotellaan. Eikun chatille!
Olen Hteh meh olen tilannut nettiliitymä mutta en ole saanut vielä sitä, olen tilannut viikon sitten
Voit kysyä tilauksestasi alla olevista paikoista:
- Asiakastietoja ja tunnistautumista vaativissa ongelmatilanteissa saat avun Omien Sivujen chatista 24/7 tai muista Soneran asiakaspalvelukanavista
Kannattaa kysyä asiakaspalvelusta tilannetta. Itse tilasin nettikaupasta puhelimen, tomitusaika 1-2pv. Viikko meni joten tiedustelin tilannetta chatin kautta. Ilmeni että tuotetta ei ole varastossa eikä tiedetty milloin tulee. Ehkä ei tule ollenkaan! Tiedoksi: Jos tilauksesta menee yli 14pv, tilausta ei voi perua. Soneran sivuilta löytyy ohjeet kuinka tilauksen voi keskeyttää.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.