Skip to main content

Minkälaisella aikataululla uskaltaisi toivoa nettikaupan taas pelaavan? Etusivu latautuu ja muuteman tuotteen tietojakin pääsee katsomaan, mutta monet tuotteet antaa ilmoituksen: Pahoittelut! Palvelu ei tällä hetkellä ole käytettävissä.


@MrKnMn kirjoitti:


Minkälaisella aikataululla uskaltaisi toivoa nettikaupan taas pelaavan? Etusivu latautuu ja muuteman tuotteen tietojakin pääsee katsomaan, mutta monet tuotteet antaa ilmoituksen: Pahoittelut! Palvelu ei tällä hetkellä ole käytettävissä.






Todennäköisesti kyse on hetkellisestä häiriöstä ollut, vai milloin sinulla ongelma alkoi? Mistä tuotteista oli kyse? Itse juuri kokeilin ja lisäsin 5 eri sattumanvaraista laitetta ostoskoriin ja kyllä niiden tiedot näkyi ja kassalle asti pääsi.


Eilen huomasin ja tänään jatkuu. Tsekkaa kaikki tarjoukset kohdassa, alavalikot: televisiot, kuulokkeet, kaiuttimet, ps4 ja älykellot, tekevät kaikki ed.mainitun virheen ja tuotteita ei pääse selaamaan. Melko nihkeää ostaa, jos tuotteita ei voi valita kuin etusivun päänäkymästä...



@MrKnMn kirjoitti:


Eilen huomasin ja tänään jatkuu. Tsekkaa kaikki tarjoukset kohdassa, alavalikot: televisiot, kuulokkeet, kaiuttimet, ps4 ja älykellot, tekevät kaikki ed.mainitun virheen ja tuotteita ei pääse selaamaan. Melko nihkeää ostaa, jos tuotteita ei voi valita kuin etusivun päänäkymästä...






Tarkoitat tuota kaikki tarjoukset sivua https://www.telia.fi/joululahjaideat?intcmp=etusivu-bigx-joulu vai tuota https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/laitteet.aspx?intcmp=etusivu-bigx-laitteet ? Itsellä toimii kyllä molemmat ja samoin alavalikot ja pääsee tekemään ostoksia kuten myös "normaali" kaupan https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/laitteet.aspx josta myös tarjouksia löytyy..



 



Suosittelen tyhjentämään evästeet selaimestasi sekä kokeilemaan myös toisella selaimella.


No eipä tullut ihan heti mieleen kokeilla eri selaimella, kun puolet kaupan valikoista kuitenkin avautui ja puolet ei. Mutta toisella selaimella alkoi heti pelaamaan loputkin. Ei kai tuo ihan toivottua käytöstä verkkokaupalta ole...

 

Kiitos vinkistä asian suhteen!


Joskus myös jotkin mainonnanestosoftat, yksityisyysliitännäiset, VPN-palvelut yms. voivat aiheuttaa verkkosivuille ennalta odottamattomia vaikutuksia, kuten juuri kuvailemaasi vaillinaista toimivuutta. Esimerkiksi yksityisyyslisäri Ghostery voi jossain tilanteissa estää joitain sivun toiminnan kannalta olennaisia koodeja toimimasta, joten sivu voi toimia puutteellisesti tai ei lainkaan. En tiedä, onko juuri sinulla joitain tälläisiä käytössä, mutta kannattaa tarkistaa tilanne.



 



Yleensä kannattaa kokeilla ensin toista selainta tai yksityisen selaamisen tilaa (incognito mode tms), sillä silloin ei ladata selaimen muistista esim. evästeitä, joissa se ongelma voi piillä.


Vastaa