Nettiyhteyden katkeilu
Olen joutunut koko kevään
soittelemaan teliaan, koska nettiyhteyteni katkeilee. Puhelimessa asioidessani minulle on myönnetty, että pätkiminen, joka jatkuu välillä päiviä, johtuu siitä, että telian päivityksien jälkeen jokin portti tms ei automaattisesti minulle avaudu, ja että syy on telian. Yhteys on korjattu. Minulle on hyvitetty muutama kymppi vaivasta hyvitystä. Eilen taas jouduin soittamaan teltalle, netti oli viikon pois käytöstä. Pyysin taas, että nyt korjattaisiin vika pidemmälle tähtäimellä. Tehdään niin, taas luvattiin. Viankorjauksesta tuli tänään viesti. Emme löydä vikaa. Soita numeroon, joka maksaa 2.50 min. Minunko pitää tämä maksaa? Taloyhtiössämme on ilmainen telian netti, joten puhelimessa minulle sanottiin, ettei siitä siis hyvitystä saa mitään. En minä niitä surkeita hyvityksiä, mutta pani ihmettelemään, vaikuttaako ILMAINEN yhteys tähän haluttomuuteen korjata asioita... Eikä kukaan vastaa puhelimeen. Pyysin myös ylöskirjatut viat ja puhelut paperisena tai sähköpostiini. En saanut.
---
Muokkaus Se_Jesse: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.