Skip to main content

Yritin maksaa laskua tuolta omilta sivuilta asiakkuuteni kohdasta mutta siinä on eri summa(pienempi) kuin mitä se yrittää laskuttaa verkkopankin kautta.Se chattikään ei ole toiminnassa joten miten ton asian pystyy korjaamaan?.Miten on yleensä mahdollista että tolla sivulla on eri summa kuin mitä yritetään laskuttaa?.Tv-kanavapaketin hintakin oli normaali tuolla vaikka sen pitäisi olla alennettu hinta 6kk? ajan.

 

/edit

Tähän olisi kiva saada vastaus jo tänään? että sen voisi maksaa sen laskun jossa on oikea summa.. :)


@arapahoe kirjoitti:


Yritin maksaa laskua tuolta omilta sivuilta asiakkuuteni kohdasta mutta siinä on eri summa(pienempi) kuin mitä se yrittää laskuttaa verkkopankin kautta.Se chattikään ei ole toiminnassa joten miten ton asian pystyy korjaamaan?.Miten on yleensä mahdollista että tolla sivulla on eri summa kuin mitä yritetään laskuttaa?.Tv-kanavapaketin hintakin oli normaali tuolla vaikka sen pitäisi olla alennettu hinta 6kk? ajan.



 



/edit



Tähän olisi kiva saada vastaus jo tänään? että sen voisi maksaa sen laskun jossa on oikea summa.. :)






Hei arapahoe! Eikö chat toimi sinulla? Voit ottaa yhteyttä myös Facebookin tai Twitterin kautta asiakaspalveluun ja tietenkin soittaa https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta



 



Täällä Klaanissa emme voi hoitaa asiakkaan tunnistautumista koskevia asioita, kuten laskutuksia.


Vastaa