Skip to main content

Kun kirjaudun Omille sivuille tietokoneella katsoakseni liittymäni tietoja , niin palvelu pyytää antamaan puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen ennen kuin päästää sisään. No eipä siinä mitään , mutta vaikka palvelu ilmoittaa ne annettuani , että yhteystiedot on päivitetty , niin tämä sama kysely toistuu joka kerta uudelleen ja uudelleen , vaikka ne tiedot on annettu vain muutama minuutti aiemmin , jos välillä kirjautuu ulos tai käy vaikkapa laskuosiossa välillä.

 

Ei tämä näin ole aiemmin toiminut , vaan palvelu on kysellyt noita varmistuksia vain harvakseltaan. Nyt se kysyy jatkuvasti.

 

Onko muilla samaa kiusaa???

Moi @kustaa1967! Omilla sivuilla on tällä hetkellä häiriö, joka aiheuttaa kuvailemasi kaltaisen ongelman. Tämä on meillä tiedossa ja korjauksessa. Toivottavasti tulee kuntoon pian!



@IlariJR@  kirjoitti:

Moi @kustaa1967! Omilla sivuilla on tällä hetkellä häiriö, joka aiheuttaa kuvailemasi kaltaisen ongelman. Tämä on meillä tiedossa ja korjauksessa. Toivottavasti tulee kuntoon pian!


Toivotaan näin. :smileyhappy:


Miksi omat sivut  pyytää  vahvistaan puhelnnumeroa ja sähköpostiosoitetta

 jos  liittymän  on vaihtanu toiselle operaattorille  niin eihän silloin  halua antaa entiselle operaattorille numeroaan 

 onneksi hyväksyy  entisen numeron mikä ei ole enään käytässä kyllä sähköpostiosoite  riittäis hyvin yhteystietoihin  osoitteen kanssa  .



@MMALINEN@  kirjoitti:


Miksi omat sivut  pyytää  vahvistaan puhelnnumeroa ja sähköpostiosoitetta



 jos  liittymän  on vaihtanu toiselle operaattorille  niin eihän silloin  halua antaa entiselle operaattorille numeroaan 



 onneksi hyväksyy  entisen numeron mikä ei ole enään käytässä kyllä sähköpostiosoite  riittäis hyvin yhteystietoihin  osoitteen kanssa  .






Omilla sivuilla banneri pyytää vahvistamaan ajoittain omat yhteystiedot, jotta meillä olisi tarvittaessa ne ajantasalla, jos meidän tulisi syystä tai toisesta olla yhteydessä tai lähettää esimerkiksi sähköpostilla jotain tietoa asiakkuuteen liittyen. Tuo yhteystietojen vahvistaminen Minun Teliassa ei lue asiakkuutta siten, että se tunnistaisi voimassa olevat palvelut vaan sen tehtävä on ainoastaan yrittää pitää yhteystietoja paremmin ajantasalla. 

Minun Teliasta saa estettyä meiltä tulevat asiakasviestit ja markkinointipuhelut omista asiakastiedoista, joten yhteystiedot voivat olla huoletta ajantasaiset eikä tarvitse ottaa vastaan meiltä markkinointia. 


Vastaa