E-lasku sekaannuksien ja reissaamisen vuoksi meni liittymä kiinni kahden maksamattoman laskun takia.
Olisin suorittanut pika-avauksen omilla sivuilla (15e), mutta Säästöpankin tunnistautuminen ohjaa Aktian vastaavaan, mihin ei omat verkkopankkitunnukset ainakaan sovi.
Tekstiviestinä en luonnollisesti tunnusta/salasanaa voi palauttaa, eikä asiakaspalvelu voinut näitä tunnuksia myöskään "nollata". Laskut lähetettiin sähköpostiin ja on maksettu, mutta en tuplahintaa rupea maksamaan liittymän avaamisesta soittamalla asiakaspalveluun vain siksi, koska se ei ole mahdollista teidän sivunne toimimattomuuden vuoksi.
Onko mitään mahdollisuutta saada tunnuksia nollattua näillä eväillä?
Sivu 1 / 1
Heippa Pottu_ ,
Omien sivujen tunnuksia emme pysty nollaamaan, vaan tuo verkkopankkitunnistautuminen on ainoa mahdollisuus tuohon.
Tällä hetkellä tuolta rekisteröitymissivulta puuttuu vielä tuo Säästöpankin tunnistautuminen, se on tulossa sinne kyllä. Aikaisemminhan Aktian, säästöpankin sekä POP-pankin tunnistautuminen toimi saman linkin kautta, mutta muutoksien vuoksi ei enää.
Tuohon liittymän pika-avaukseen itsepalveluna, sitä ei voi omilla sivuilla tehdä, vaan se tulee suorittaa itsepalveluna soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 020017000.
Puheluhan alkaa puheohjauksella, odota hetkinen jolloin robotti antaa vaihtoehdon siirtyä näppäilyohjaukseen. Tämän jälkeen voit edetä seuraavasti:
su:2gqie9ym]Matkapuhelin- ja nettitikkuasiat, valitse 1[/u:2gqie9ym]
[u:2gqie9ym]•Matkapuhelinliittymäsi PUK-koodi, tilapäinen sulkeminen, ja suljetun liittymän avaaminen, valitse 1[/u:2gqie9ym]
”Palvelun käyttämiseen Tarvitset matkapuhelinnumeron ja liittymän omistajan henkilötiedot. Puhelinnumeron löydät matkapuhelinlaskulta. ”
”Tervetuloa Soneran puheella ohjattavaan itsepalveluun.”
”Jos puhelimesi on lukkiintunut väärän PIN-koodin takia ja tarvitset PUK-koodin, sano ”Puk koodi”.
”Jos puhelimesi on kadonnut ja haluat tilapäisesti sulkea liittymäsi ”Sulje liittymä”. Jos olet aiemmin tilapäisesti sulkenut liittymän ja haluat avata sen, sano ”Avaa liittymä”” -> sano Avaa liittymä”
su:2gqie9ym]”Liittymän avaus. Sano puhelinnumero jonka haluat avata”[/u:2gqie9ym]
Kun olet valinnut liittymän avauksen, järjestelmä tarkistaa tietoja ja pyytää sinulta vielä henkilötunnusta.
Omien sivujen tunnuksia emme pysty nollaamaan, vaan tuo verkkopankkitunnistautuminen on ainoa mahdollisuus tuohon.
Tällä hetkellä tuolta rekisteröitymissivulta puuttuu vielä tuo Säästöpankin tunnistautuminen, se on tulossa sinne kyllä. Aikaisemminhan Aktian, säästöpankin sekä POP-pankin tunnistautuminen toimi saman linkin kautta, mutta muutoksien vuoksi ei enää.
Tuohon liittymän pika-avaukseen itsepalveluna, sitä ei voi omilla sivuilla tehdä, vaan se tulee suorittaa itsepalveluna soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 020017000.
Puheluhan alkaa puheohjauksella, odota hetkinen jolloin robotti antaa vaihtoehdon siirtyä näppäilyohjaukseen. Tämän jälkeen voit edetä seuraavasti:
su:2gqie9ym]Matkapuhelin- ja nettitikkuasiat, valitse 1[/u:2gqie9ym]
[u:2gqie9ym]•Matkapuhelinliittymäsi PUK-koodi, tilapäinen sulkeminen, ja suljetun liittymän avaaminen, valitse 1[/u:2gqie9ym]
”Palvelun käyttämiseen Tarvitset matkapuhelinnumeron ja liittymän omistajan henkilötiedot. Puhelinnumeron löydät matkapuhelinlaskulta. ”
”Tervetuloa Soneran puheella ohjattavaan itsepalveluun.”
”Jos puhelimesi on lukkiintunut väärän PIN-koodin takia ja tarvitset PUK-koodin, sano ”Puk koodi”.
”Jos puhelimesi on kadonnut ja haluat tilapäisesti sulkea liittymäsi ”Sulje liittymä”. Jos olet aiemmin tilapäisesti sulkenut liittymän ja haluat avata sen, sano ”Avaa liittymä”” -> sano Avaa liittymä”
su:2gqie9ym]”Liittymän avaus. Sano puhelinnumero jonka haluat avata”[/u:2gqie9ym]
Kun olet valinnut liittymän avauksen, järjestelmä tarkistaa tietoja ja pyytää sinulta vielä henkilötunnusta.
Hei!
Yritin avausta ohjeiden mukaan, mutta robotti vastaa henkilötunnuksen sanelun jälkeen "Liittymääsi ei voi avata itsepalveluna" tms. ja ohjaa puhelun asiakaspalveluun, josta kuitenkin tulee heti tyly "Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, yritä myöhemmin uudelleen" ja puhelu katkeaa.
Yritin avausta ohjeiden mukaan, mutta robotti vastaa henkilötunnuksen sanelun jälkeen "Liittymääsi ei voi avata itsepalveluna" tms. ja ohjaa puhelun asiakaspalveluun, josta kuitenkin tulee heti tyly "Asiakaspalvelussa on ruuhkaa, yritä myöhemmin uudelleen" ja puhelu katkeaa.
Hei Pottu_! Luultavasti oletkin jo saanut liittymäsi auki. Jos liittymäsopimuksesi on tehty sinun henkilökohtaisella nimelläsi (ei yritys) ja avoimena oli yksi lasku, pitäisi avauksen automaatin kautta onnistua. Heitähän viestillä ja lisää asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin, jos olet vielä avausta vailla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.