Skip to main content

Olin lähes puoli vuotta sitten yhteydessä asiakaspalveluun huomatessani, että omilla sivuillani olevassa laskuarkistossa olevien tietojen mukaan minulla oli runsaasti avoimia laskuja vuosilta 2013-2015. Asiakaspalvelija vahvisti, että kaikki laskut oli maksttu ajallaan ja totesi, että kyseessä on varmasti jokin tekninen vika. Hän lupasi viedä asian eteenpäin, jotta asia tulisi korjatuksi.



 



'Hitaita ovat herrojen kiireet!' Laskutusarkiston tiedot näyttävät yhä samaa virheellistä tietoa. Luottamus Telian osaamiseen horjuu, kun tällaista perusasiaa ei pystytä korjaamaan.



 



 



EDIT: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi //TuizeKoo

Hei Fraude!



Ei muuta kuin uusiksi yhteyttä asiakaspalveluun, pitäähän tuo saada selväksi. Kyllä se laskuarkisto saadaan kuntoon: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot


Vastaa