Skip to main content

Telian asiakaspalveluun ei kannata luottaa, mikään mitä puhelimessa sovitaan ei toteudu. Paitsi sitten kun aina vaadin kirjallisena sähköpostiini vahvistuksen ja vahvistuksen esittämiseni jälkeen asiat korjataan. Hankalampaa paikoin, kuin oikeussalissa... Vaatikaa aina kirjallinen vahvistus puhelimessa tehtyihin sopimuksiin, kaikkien kanssa.



 



EDIT 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu

Moikka @Unematti ja tervetuloa Yhteisöön! 

Sulla on ilmeisesti huonoja kokemuksia ? Haluaisitko kertoa vielä tarkemmin? 

Luonnollisesti kaikkien sovittujen asioiden tulee toteutua, ja uusista sopimuksista toki lähteekin aina vahvistus.
Mikäli sellaista ei jostain syystä saavu, on näin yleisellä tasolla hieman vaikea arvioida että miksi näin ei ole tapahtunut. Vahvistukset tehdyistä muutoksista löytää myös verkkosivuiltamme laskut ja viesti -osiosta, kun kirjautuu sisään täällä


On mennyt vaikeeksi pääsy Telia avustajaan ja omien tietojen katseluu, myös tietoturvan lataukseen ei asiakaspalvelusta esitelty, ensin jonotusta lähes 30min puheluun, onneksi liittymän päivitys sopimuksen raukeamiseen lähestyy.



@Unematti kirjoitti:

Telian asiakaspalveluun ei kannata luottaa, mikään mitä puhelimessa sovitaan ei toteudu. Paitsi sitten kun aina vaadin kirjallisena sähköpostiini vahvistuksen ja vahvistuksen esittämiseni jälkeen asiat korjataan. Hankalampaa paikoin, kuin oikeussalissa... Vaatikaa aina kirjallinen vahvistus puhelimessa tehtyihin sopimuksiin, kaikkien kanssa.

 

EDIT 24.5.2017 VilleVent: otsikkoa muokattu


No! Porin Puuvillan Telia kaupassa on erinomainen henkilökohtainen palvelu. He hoitavat asiakaspalvelun ja laskutuksenkin töppäykset nopeasti kuntoon.


Vastaa