Ongelmia Telialta ostamissani kuulokkeissa

  • 28 March 2023
  • 1 kommentti
  • 61 katselukertaa

Kunniamerkki
  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Nyyh, ostin puoli vuotta sitten Telian sivuilta kuulokkeet (LG tone), jotka hain sitten Kampin kaupasta. Alunperinkin kuulokkeet oli tosi hiljaiset, mutta ajattelin, että ehkä se johtui vain tietynlaisesta musiikista. Nyt puolen vuoden käyttämisen jälkeen toinen kuuloke on lakannut kuulumasta kokonaan, eikä vastameluominaisuudesta ole tietoakaan. Sain varmaankin jonkun sunnuntaikappaleen ja yritin mennä tilausvahvistuksen kanssa kysymään asiasta. Minulle sanottiin, että asialle ei voi tehdä yhtään mitään, ellei minulla ole paperista kuittia. Ihan sama siis, että olen maksanut sen 70€ ja se näkyy tilausvahvistuksesta. 🥹 I'm devastated, never again rahaa roskiin. 

 

----

Muokkaus HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa


Aihe on suljettu kommenteilta.

1 kommentti

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Nyyh, ostin puoli vuotta sitten Telian sivuilta kuulokkeet (LG tone), jotka hain sitten Kampin kaupasta. Alunperinkin kuulokkeet oli tosi hiljaiset, mutta ajattelin, että ehkä se johtui vain tietynlaisesta musiikista. Nyt puolen vuoden käyttämisen jälkeen toinen kuuloke on lakannut kuulumasta kokonaan, eikä vastameluominaisuudesta ole tietoakaan. Sain varmaankin jonkun sunnuntaikappaleen ja yritin mennä tilausvahvistuksen kanssa kysymään asiasta. Minulle sanottiin, että asialle ei voi tehdä yhtään mitään, ellei minulla ole paperista kuittia. Ihan sama siis, että olen maksanut sen 70€ ja se näkyy tilausvahvistuksesta. 🥹 I'm devastated, never again rahaa roskiin. 

Moi @Normo ja tervetuloa tänne Yhteisöön! 

 

Onpas kurja kuulla, että toinen kuuloke on lakannut toimimasta kokonaan. Yleisesti meiltä hankituissa laitteissa on 12 kk, 24 kk tai 36 kk takuuaika valmistajasta ja laitteen mallista riippuen. Ilmeisesti kävit siis Telia Kaupassa kysymässä kuulokkeiden huollosta? Jos sinulla on ollut tilausvahvistus mukana, olisi laitteen takuutiedot ym. pitänyt pystyä katsomaan sitä kautta ilman, että sinulla tarvitsisi olla ostokuittia mukana. Nyt on hankala sanoa, miksi myymälässä on toimittu tuolla tavalla, mutta pahoittelut puolestani, että siellä asianhoito ei ole onnistunut. Voisit olla asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta, josta voidaan katsoa takuutiedot tarkemmin ja voit tarvittaessa toimittaa kuulokkeet huoltoon.