Skip to main content

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 



 



Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko


@Spuke1@  kirjoitti:


Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 



 






Heippa @Spuke1 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan 😁>



 



Saitko asiakaspalvelusta apuja puheluerittelyn tarkistamiseen? Tapahtumat kirjautuvat laskuille suoraan puhelimen tekemistä käskyistä sim-kortille, eli nyt jotakin siellä laitteessa on tapahtunut jos laskulle on kirjautunut puheluita ulkomaille. Puheluerittelystä näkee suoraan numeron mihin puhelu on mennyt kolme viimeistä merkkiä peitettynä. Suosittelen sen vielä katsastamaan jos sitä et ole tehnyt ja täällä ohje sen tilaamiseen. Toivottavasti tuolta nyt selviäisi jotakin! 



 



Olet siis tehnyt häiriöilmoituksen tuosta TV-palvelusta? Onko siihen sinulle palattu lainkaan vai tuntuuko että selvityksessä on jäänyt jokin kesken? Kuvauksesi ei tietenkään kuulosta normaalilta toiminnalta, ja itseänikin jo turhauttaisi piuhojen jatkuva irti nykiminen. Siitä kannattaa vielä kerran laittaa häiriöilmoitus asiakassivujen kautta!



@Spuke1@  kirjoitti:

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 



@Spuke1@  kirjoitti:






Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 






Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.



@Spuke1@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 

 

Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Nimenomaan toi minun Telia on sellanen missä ei vastata tai sitten jankataan samaa asiaa ja mitään ei tapahdu ja jatkuvasti muistutetaan että katkaise liittymä???  Ja nyt muu perhe on näin tehnytkin. Ei tällästä "asiakaspalvelua" jaksa! Mitään toimenpiteitä ei ole tehty esim.tv-liittymän suhteen. Maksukehotuksia tulee mutta niissä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi. Surkeeta!!



@Spuke1@  kirjoitti:



@Spuke1@  kirjoitti:



@Spuke1@  kirjoitti:


Tsau. Kysyisin sellaista että onko samoja kokemuksia? Oon vääntänyt telian kanssa pari kuukautta sellasesta ku on ollut ulkomaan puheluja,en ole soittanut, maksukehotuksia tulee niin että päivämäärä on jo mennyt umpeen eli lähetetty seuraavana päivänä. Kaiken huippu on kun tv-liittymä ei ole toiminut alusta alkaen (useita kuukausia) ja ei näy kaikki kanavat ja käynnistys joka kerta häiriö ja aukee vasta kun nykii piuhat irti. Ollaan oltu yhteydessä ja jätetty hintapyyntö. Ei mitään edistystä!! Minun teliassa vain joko ei vastata tai jauhetaan samaa sontaa:ota yhteyttä. Tai katkaise liittymä  ja maksa 50€??? Aivan kypsä!!! 



 



Edit SannaMKoo: Siirretty omaksi keskusteluksi ja muotoiltu otsikko






Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 






Nimenomaan toi minun Telia on sellanen missä ei vastata tai sitten jankataan samaa asiaa ja mitään ei tapahdu ja jatkuvasti muistutetaan että katkaise liittymä???  Ja nyt muu perhe on näin tehnytkin. Ei tällästä "asiakaspalvelua" jaksa! Mitään toimenpiteitä ei ole tehty esim.tv-liittymän suhteen. Maksukehotuksia tulee mutta niissä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi. Surkeeta!!






Ajoittain chatissamme voi olla ruuhkaa, mutta kyllä siellä kaikkiin yhteydenottoihin vastataan. Jos sattuu käymään niin, että chat on ruuhkautunut, kannattaa jäädä linjalle odottamaan tai sitten voi ottaa myöhemmin uudestaan yhteyttä. Chatissa palvelemme 24/7, joten sitä kautta voit olla meihin yhteydessä milloin tahansa. Halutessasi voit laittaa viestiä myös esimerkiksi Facebookin yksityisviestin kautta.



 



Laitatko meille häiriöilmoituksen koskien tuota TV:n häiriötä, niin päästään asiaa tutkimaan. Voit joko jättää meille häiriöilmoituksen tämän lomakkeen kautta tai toinen vaihtoehto on kirjautua Minun Teliaan, avata sieltä sen liittymän tiedot, jota häiriö koskee ja sitten "Hallinnoi liittymääsi" otsikon alta klikata "Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö".



@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.


Ei mitään vastausta.  Mistähän tää minun telia on keksitty??? Tästähän on saatava jotain hyvitystä!! Aivan surkeeta!



@Spuke1@  kirjoitti:



@HannaMarikaL@  kirjoitti:



@Spuke1@  kirjoitti:






Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 






Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.






Ei mitään vastausta.  Mistähän tää minun telia on keksitty??? Tästähän on saatava jotain hyvitystä!! Aivan surkeeta!






Teitkö Minun Telian kautta häiriöilmoituksen vai laitoitko sieltä meille chatin kautta viestiä? Kaikkiin kyllä vastataan ja häiriöilmoituksetkin tulevat käsittelyyn saapumisjärjestyksessä. Milloin laitoit meille sieltä viestiä?  



@SannaMKoo@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:


Joo,ei mitään edistystä. Laskut kyllä pyörii! Ei vaivauduta edes ottaa yhteyttä!! Todeĺla kohtuutonta. 


Harmi kuulla, että asia ei ole edistynyt. Saitko tuota puheluerittelyä tilattua ja tarkistettua, mistä nuo ulkomaanpuheluiden veloitukset mahdollisesti johtuvat? Suosittelen, että otat vielä yhteyttä meihin esimerkiksi asiakaspalvelun chatin kautta kirjautumalla Minun Teliaan, niin voidaan sitä kautta tutkia asiaasi tarkemmin. Tästä löydät vielä asiakaspalvelumme yhteystiedot.


Ei mitään vastausta.  Mistähän tää minun telia on keksitty??? Tästähän on saatava jotain hyvitystä!! Aivan surkeeta!


Teitkö Minun Telian kautta häiriöilmoituksen vai laitoitko sieltä meille chatin kautta viestiä? Kaikkiin kyllä vastataan ja häiriöilmoituksetkin tulevat käsittelyyn saapumisjärjestyksessä. Milloin laitoit meille sieltä viestiä?  


Tais olla 22.1..ja  mitään ei kuulu. Ei *******e pysty käsittää!



@Spuke1@  kirjoitti:






Tais olla 22.1..ja  mitään ei kuulu. Ei *******e pysty käsittää!






Nyt ihmetyttää jo itseänikin miksi tämä ei sitten ole tullut meille käsittelyyn. Tällä hetkellä häiriöilmoituksissa ei juuri ole jonoa, ja asiakaspalveluun lähetettävät yhteydenottopyynnötkin  hoituvat parhaillaan ihan päivässä / parissa. 



Häiriöilmoituksen teon jälkeen meidän suunnaltamme pitäisi kuulua soittoa sinulle, ja joissain tilanteissa lähetämme myös sähköpostin. Voitko vielä vilkaista eihän roskapostikansioosi sähköpostissa ole ohjautunut meiltä mitään viestiä? 



 



Sanoisin että parasta nyt tässä tilanteessa olisi päästä juttelemaan kanssasi ihan ns. reaaliaikaisessa asiakaspalvelukanavassamme, eli puhelimitse, chatissa tai vaikka Facebookin tai Twitterin yksityisviesteissä. Näissä pystymme tekemään heti tunnistuksen, ja voimme asiakastietojesi kautta katsoa lähettämäsi häiriöilmoituksen/ yhteydenottopyynnön ja näemme myös missä se on käsittelyssä, tai mitä ylipäänsä sille on tapahtunut.


Joopa joo,ei toi minun Telia toimi lainkaan! Pyörittelee vaan samoja vastauksia ja lähettelee koronaterveisiä. Tv ei toimi ja maksukehotuksia tulee sillain että siinä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi.  Ihan *******n kypsä tähän. Ja tästä vielä maksetaan!



@Spuke1@  kirjoitti:


Joopa joo,ei toi minun Telia toimi lainkaan! Pyörittelee vaan samoja vastauksia ja lähettelee koronaterveisiä. Tv ei toimi ja maksukehotuksia tulee sillain että siinä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi.  Ihan *******n kypsä tähän. Ja tästä vielä maksetaan!






Haluaisitko vielä tarkentaa tuota millä tavalla se Minun Telia ei toimi? Niin kun tuossa aikasemmin oli puhetta TV-ongelman selvittämiseksi kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä.



@MinnaLN@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

Joopa joo,ei toi minun Telia toimi lainkaan! Pyörittelee vaan samoja vastauksia ja lähettelee koronaterveisiä. Tv ei toimi ja maksukehotuksia tulee sillain että siinä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi.  Ihan *******n kypsä tähän. Ja tästä vielä maksetaan!


Haluaisitko vielä tarkentaa tuota millä tavalla se Minun Telia ei toimi? Niin kun tuossa aikasemmin oli puhetta TV-ongelman selvittämiseksi kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä.


Siis ei millään lailla! Oltu asiakaspalveluun yhteydessä, edelleen asia hoitamatta!! Maksukehotuksissa lukee että maksa eräpäivään mennessä niin EI tule tätä ylimääräistä maksua! Mutta kun se eräpäivä on edellinen päivä kun tää ilmoitus tullut vasta sen jälkeen!! Haloo! Ja minun Telia joko ei ota kantaa tai pyörittelee samaa  jankutusta   että kaikki on hyvin??!! Ei tietookaan  asiakaspalvelusta! Ei pysty käsittää millään tällästä toimintaa!! Asia ei edisty yhtään!!!!  Nyt tähän pitää saada ratkaisu!! Ei tällästä vedätystä voi olla!! Me ollaan tehty se mitä on voitu. Tehkää jotain!!!!!!



@Spuke1@  kirjoitti:



@MinnaLN@  kirjoitti:



@Spuke1@  kirjoitti:


Joopa joo,ei toi minun Telia toimi lainkaan! Pyörittelee vaan samoja vastauksia ja lähettelee koronaterveisiä. Tv ei toimi ja maksukehotuksia tulee sillain että siinä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi.  Ihan *******n kypsä tähän. Ja tästä vielä maksetaan!






Haluaisitko vielä tarkentaa tuota millä tavalla se Minun Telia ei toimi? Niin kun tuossa aikasemmin oli puhetta TV-ongelman selvittämiseksi kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä.






Siis ei millään lailla! Oltu asiakaspalveluun yhteydessä, edelleen asia hoitamatta!! Maksukehotuksissa lukee että maksa eräpäivään mennessä niin EI tule tätä ylimääräistä maksua! Mutta kun se eräpäivä on edellinen päivä kun tää ilmoitus tullut vasta sen jälkeen!! Haloo! Ja minun Telia joko ei ota kantaa tai pyörittelee samaa  jankutusta   että kaikki on hyvin??!! Ei tietookaan  asiakaspalvelusta! Ei pysty käsittää millään tällästä toimintaa!! Asia ei edisty yhtään!!!!  Nyt tähän pitää saada ratkaisu!! Ei tällästä vedätystä voi olla!! Me ollaan tehty se mitä on voitu. Tehkää jotain!!!!!!






Harmillista kuulla, ettei asia ole vielä selvinnyt. Tilanne vaikuttaa todella ikävältä ja ymmärrän kyllä turhautumisesi. Emme harmillisesti pääse täältä Yhteisön puolelta selvittämään asiaa tarkemmin, sillä meillä ei ole pääsyä asiakastietoihin. Niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, niin asian selvittäminen vaatisi selvitystä asiakaspalvelumme kanssa.



 



Saitko tilattua tuota puheluerittelyä? Sen avulla pystyy katsomaan mihin numeroon nuo puhelut ovat menneet. Mitä tulee tuohon maksumuistutukseen, niin maksukehotus lähetetään 14 vuorokauden kuluttua eräpäivästä, jos maksusuoritusta ei ole tullut. Minun Telia sivustolta saa kytkettyä päälle myös ilmaisen maksumuistutuspalvelun, joka muistuttaa maksamatta jääneistä laskuista.


Ja minä kun luulin, että olen ainut tyytymätön asiakas telialaisten kiusattavana.

Reilu vuosi sitten kerrostaloomme tuli Telian kaapeliyhteys.

Ongelmat tv-lähetyksessä, niin kuvassa kuin muissakin palveluissa alkoivat.

Otin yhteyttä aspaan, ja sain samaa jargonia vastaukseksi, kuin nyt edelleen näyttää tulevan. Luvattiin tehdä sitä sun tätä, muttei mitään tapahtunut. Aspa totesi useinmiten jättäneeni vikailmon..

Olen yrittänyt selvittää ongelmaa muualla verkossa, tämä "Yhteisö" lienee surkein vaihtoehto.

On hämmästyttävää, jos toimitetaan virheellinen tuote, niin asiakkaan on selvitettevä missä on vika.

Yleensä tullaan paikan päälle ja korjataan vika.

Jos vika on asiakkaan vermeissä, kirjoitetaan lasku.

Surkein firma, jonka kanssa olen ollut tekemisissä..



@HannaSu@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

Joopa joo,ei toi minun Telia toimi lainkaan! Pyörittelee vaan samoja vastauksia ja lähettelee koronaterveisiä. Tv ei toimi ja maksukehotuksia tulee sillain että siinä on eräpäivä jo mennyt vanhaksi.  Ihan *******n kypsä tähän. Ja tästä vielä maksetaan!


Haluaisitko vielä tarkentaa tuota millä tavalla se Minun Telia ei toimi? Niin kun tuossa aikasemmin oli puhetta TV-ongelman selvittämiseksi kannattaa olla asiakaspalveluumme yhteydessä.


Siis ei millään lailla! Oltu asiakaspalveluun yhteydessä, edelleen asia hoitamatta!! Maksukehotuksissa lukee että maksa eräpäivään mennessä niin EI tule tätä ylimääräistä maksua! Mutta kun se eräpäivä on edellinen päivä kun tää ilmoitus tullut vasta sen jälkeen!! Haloo! Ja minun Telia joko ei ota kantaa tai pyörittelee samaa  jankutusta   että kaikki on hyvin??!! Ei tietookaan  asiakaspalvelusta! Ei pysty käsittää millään tällästä toimintaa!! Asia ei edisty yhtään!!!!  Nyt tähän pitää saada ratkaisu!! Ei tällästä vedätystä voi olla!! Me ollaan tehty se mitä on voitu. Tehkää jotain!!!!!!


Harmillista kuulla, ettei asia ole vielä selvinnyt. Tilanne vaikuttaa todella ikävältä ja ymmärrän kyllä turhautumisesi. Emme harmillisesti pääse täältä Yhteisön puolelta selvittämään asiaa tarkemmin, sillä meillä ei ole pääsyä asiakastietoihin. Niin kuin tuossa aiemmin mainittiin, niin asian selvittäminen vaatisi selvitystä asiakaspalvelumme kanssa.

 

Saitko tilattua tuota puheluerittelyä? Sen avulla pystyy katsomaan mihin numeroon nuo puhelut ovat menneet. Mitä tulee tuohon maksumuistutukseen, niin maksukehotus lähetetään 14 vuorokauden kuluttua eräpäivästä, jos maksusuoritusta ei ole tullut. Minun Telia sivustolta saa kytkettyä päälle myös ilmaisen maksumuistutuspalvelun, joka muistuttaa maksamatta jääneistä laskuista.


Onko tää oikeesti parasta mihin pystyt????? Näin iso firma ,eikä mistään tule apuja!!!?? Miten on mahdollista että te ette voi yhtiön sisällä käydä muka näitä asioita läpi??? Siis missä asiakaspalvelu???????? Eli vielä kerran! Ei ole laillista laittaa maksukehotuksia KUN siinä lukee ei tule ylimääräistä maksua kun maksat ennen tätä päivämäärää!!!! Ja se tieto tulee vasta jälkeenpäin!!! Miten vaikeeta tää tajuta??? Ja tv ei toimi edelläänkään!!!  Ihan *******n oikeesti  toi harmillista riittää!!!! Minkä takia te ette tee mitään??????



@Spuke1@  kirjoitti:






Onko tää oikeesti parasta mihin pystyt????? Näin iso firma ,eikä mistään tule apuja!!!?? Miten on mahdollista että te ette voi yhtiön sisällä käydä muka näitä asioita läpi??? Siis missä asiakaspalvelu???????? Eli vielä kerran! Ei ole laillista laittaa maksukehotuksia KUN siinä lukee ei tule ylimääräistä maksua kun maksat ennen tätä päivämäärää!!!! Ja se tieto tulee vasta jälkeenpäin!!! Miten vaikeeta tää tajuta??? Ja tv ei toimi edelläänkään!!!  Ihan *******n oikeesti  toi harmillista riittää!!!! Minkä takia te ette tee mitään??????






Olemme aivan varmasti apunasi, monessakin asiointikanavassa. Niistä tuolla aiemmin on annettu linkkeineen tietoa. Täällä Yhteisössä näkemättä asiakastietojasi, laskuhistoriaasi ja TV-palveluasi sen tarkemmin on vaikea lähteä ratkaisemaan itse ongelmaa tämän enempää kuin mitä olemme neuvoneet. Tuo maksumuistutusvyyhti pystytään avaamaan juurta jaksaen, eli tarkastamaan miltä aikaisemmalta laskulta muistutus on muodostunut, mitä siellä on alkujaan veloitettu, mitkä ovat olleet eräpäivät jne. Ja sitten tuo TV-ongelma on selvitettävissä häiriöpuolen kanssa, ja sinnekin ilmeisesti olit jo laittanut viestiä.



 



 



@AaTanja@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:


Onko tää oikeesti parasta mihin pystyt????? Näin iso firma ,eikä mistään tule apuja!!!?? Miten on mahdollista että te ette voi yhtiön sisällä käydä muka näitä asioita läpi??? Siis missä asiakaspalvelu???????? Eli vielä kerran! Ei ole laillista laittaa maksukehotuksia KUN siinä lukee ei tule ylimääräistä maksua kun maksat ennen tätä päivämäärää!!!! Ja se tieto tulee vasta jälkeenpäin!!! Miten vaikeeta tää tajuta??? Ja tv ei toimi edelläänkään!!!  Ihan *******n oikeesti  toi harmillista riittää!!!! Minkä takia te ette tee mitään??????


Olemme aivan varmasti apunasi, monessakin asiointikanavassa. Niistä tuolla aiemmin on annettu linkkeineen tietoa. Täällä Yhteisössä näkemättä asiakastietojasi, laskuhistoriaasi ja TV-palveluasi sen tarkemmin on vaikea lähteä ratkaisemaan itse ongelmaa tämän enempää kuin mitä olemme neuvoneet. Tuo maksumuistutusvyyhti pystytään avaamaan juurta jaksaen, eli tarkastamaan miltä aikaisemmalta laskulta muistutus on muodostunut, mitä siellä on alkujaan veloitettu, mitkä ovat olleet eräpäivät jne. Ja sitten tuo TV-ongelma on selvitettävissä häiriöpuolen kanssa, ja sinnekin ilmeisesti olit jo laittanut viestiä.

 

 


Joo,ollaan oltu yhteydessä.  Ja mitään ei tapahdu!! Käsittämätöntä!!! Ja varsinkin minun Telia! Ei mitään. Ilmeisesti teidän Telia!



@Spuke1  kirjoitti:

Joo,ollaan oltu yhteydessä.  Ja mitään ei tapahdu!! Käsittämätöntä!!! Ja varsinkin minun Telia! Ei mitään. Ilmeisesti teidän Telia!






Asia on varmasti käsittelyssä, jos olet ollut meihin yhteydessä aikaisemmin. Meillä ei ole tapana jättää asioita hoitamatta tai selvittämättä, vaan haluamme tietenkin aina saada asiat kuntoon ja haasteet taklattua. Asiakaspalvelun kautta voimme katsoa, missä asian hoito etenee. Yhteisössä en pääse käsiksi asiakastietoihisi, jotta pääsisin kurkkaamaan tilannetta tarkemmin.



@SaJoonas@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

Joo,ollaan oltu yhteydessä.  Ja mitään ei tapahdu!! Käsittämätöntä!!! Ja varsinkin minun Telia! Ei mitään. Ilmeisesti teidän Telia!


Asia on varmasti käsittelyssä, jos olet ollut meihin yhteydessä aikaisemmin. Meillä ei ole tapana jättää asioita hoitamatta tai selvittämättä, vaan haluamme tietenkin aina saada asiat kuntoon ja haasteet taklattua. Asiakaspalvelun kautta voimme katsoa, missä asian hoito etenee. Yhteisössä en pääse käsiksi asiakastietoihisi, jotta pääsisin kurkkaamaan tilannetta tarkemmin.


Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???



@Spuke1@  kirjoitti:
Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???


Kuulostaa erikoiselle, jos et ole saanut apua asiakaspalvelumme kautta lainkaan. Asioiden hoitamatta jättäminen ei kuulu meidän toimintatapoihimme. Täällä Yhteisön puolella on hankala sinua auttaa, kun emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos chat-palvelu on ruuhkautunut, niin kannattaa kokeilla yhteydenottoa toisena kellonaikana tai eri yhteydenottokanavan kautta.



@SaJoonas@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:
Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???

Kuulostaa erikoiselle, jos et ole saanut apua asiakaspalvelumme kautta lainkaan. Asioiden hoitamatta jättäminen ei kuulu meidän toimintatapoihimme. Täällä Yhteisön puolella on hankala sinua auttaa, kun emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos chat-palvelu on ruuhkautunut, niin kannattaa kokeilla yhteydenottoa toisena kellonaikana tai eri yhteydenottokanavan kautta.


Eli täältäkään ei saa apua!!!!??? No annatko sellaisen kanavan minkä kautta saa oikeesti apua?? Kaikki  mihin tähän asti olen kokeillut,ei mitään apuja. Samassa firmassa ja ette muka pysty keskenänne kommunikoimaan? Ei ole mahdollista. Tää on todeĺla törkeetä ja surkeeta että kyykytätte asiakkaita näin!!! Laskut pyörii  mutta homma ei toimi!!



@Spuke1@  kirjoitti:



@SaJoonas@  kirjoitti:



@Spuke1@  kirjoitti:
Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???


Kuulostaa erikoiselle, jos et ole saanut apua asiakaspalvelumme kautta lainkaan. Asioiden hoitamatta jättäminen ei kuulu meidän toimintatapoihimme. Täällä Yhteisön puolella on hankala sinua auttaa, kun emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos chat-palvelu on ruuhkautunut, niin kannattaa kokeilla yhteydenottoa toisena kellonaikana tai eri yhteydenottokanavan kautta.






Eli täältäkään ei saa apua!!!!??? No annatko sellaisen kanavan minkä kautta saa oikeesti apua?? Kaikki  mihin tähän asti olen kokeillut,ei mitään apuja. Samassa firmassa ja ette muka pysty keskenänne kommunikoimaan? Ei ole mahdollista. Tää on todeĺla törkeetä ja surkeeta että kyykytätte asiakkaita näin!!! Laskut pyörii  mutta homma ei toimi!!






Syy miksi emme voi ratkaista ongelmaasi tai selvittää sitä tarkemmin täällä Yhteisössä on se, että emme voi sinua tunnistaa ja sitä myöten tarkastella asiakastietojasi. Asiakas- ja liittymätietojen tarkastelu tässä tilanteessa on välttämätöntä, jotta sinulle saadaan selvyys laskuasiaan sekä tuohon häiriötilanteeseen. Voimme kommentoida lähinnä vain yleisellä tasolla asiaa ja siksi olemme ohjanneet sinua ottamaan yhteyttä jotain asiakaspalvelukanavaamme pitkin, josta asian selvittäminen onnistuu. Niitä ovat esimerkiksi Facebookin tai Twitterin yksityisviestit somessa, Minun Teliasta löytyvä chat-palvelu tai kirjautuneena jätetty yhteydenottopyyntölomake. Näistä nopeimmat väylät asian selvittämiseksi olisi esimerkiksi chat tai Facebookin yksityisviestit, joissa meillä on 24/7 -päivystys eli voit asioida siellä kellonajasta riippumatta.

Toivon, että jotain yllämainittua kanavaa pitkin laitettua asiakaspalveluumme viestiä ja tavoitat meidät niin voimme käydä ulkomaanpuhelut kanssasi läpi puheluerittelystä, sekä selvittää TV-palvelun häiriötilannetta siinä samassa yhteydenotossa. Maksukehoitus lähtee normalisti 14vrk alkuperäisen laskun eräpäivän jälkeen, jos lasku on vielä maksamatta. Jos et ole saanut alkuperäistä laskua perille, voidaan sitä myös katsoa asiakaspalvelustamme, että laskutapa on varmasti oikea ja onko alkuperäisen laskun toimittamisessa ollut mitään virhettä.



@JoonasLam@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:
Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???

Kuulostaa erikoiselle, jos et ole saanut apua asiakaspalvelumme kautta lainkaan. Asioiden hoitamatta jättäminen ei kuulu meidän toimintatapoihimme. Täällä Yhteisön puolella on hankala sinua auttaa, kun emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos chat-palvelu on ruuhkautunut, niin kannattaa kokeilla yhteydenottoa toisena kellonaikana tai eri yhteydenottokanavan kautta.


Eli täältäkään ei saa apua!!!!??? No annatko sellaisen kanavan minkä kautta saa oikeesti apua?? Kaikki  mihin tähän asti olen kokeillut,ei mitään apuja. Samassa firmassa ja ette muka pysty keskenänne kommunikoimaan? Ei ole mahdollista. Tää on todeĺla törkeetä ja surkeeta että kyykytätte asiakkaita näin!!! Laskut pyörii  mutta homma ei toimi!!


Syy miksi emme voi ratkaista ongelmaasi tai selvittää sitä tarkemmin täällä Yhteisössä on se, että emme voi sinua tunnistaa ja sitä myöten tarkastella asiakastietojasi. Asiakas- ja liittymätietojen tarkastelu tässä tilanteessa on välttämätöntä, jotta sinulle saadaan selvyys laskuasiaan sekä tuohon häiriötilanteeseen. Voimme kommentoida lähinnä vain yleisellä tasolla asiaa ja siksi olemme ohjanneet sinua ottamaan yhteyttä jotain asiakaspalvelukanavaamme pitkin, josta asian selvittäminen onnistuu. Niitä ovat esimerkiksi Facebookin tai Twitterin yksityisviestit somessa, Minun Teliasta löytyvä chat-palvelu tai kirjautuneena jätetty yhteydenottopyyntölomake. Näistä nopeimmat väylät asian selvittämiseksi olisi esimerkiksi chat tai Facebookin yksityisviestit, joissa meillä on 24/7 -päivystys eli voit asioida siellä kellonajasta riippumatta.

Toivon, että jotain yllämainittua kanavaa pitkin laitettua asiakaspalveluumme viestiä ja tavoitat meidät niin voimme käydä ulkomaanpuhelut kanssasi läpi puheluerittelystä, sekä selvittää TV-palvelun häiriötilannetta siinä samassa yhteydenotossa. Maksukehoitus lähtee normalisti 14vrk alkuperäisen laskun eräpäivän jälkeen, jos lasku on vielä maksamatta. Jos et ole saanut alkuperäistä laskua perille, voidaan sitä myös katsoa asiakaspalvelustamme, että laskutapa on varmasti oikea ja onko alkuperäisen laskun toimittamisessa ollut mitään virhettä.


Minkä takia tää on tehty näin *******in supervaikeaksi saada asiakaspalvelua?? Mitä hyötyä on tälläisellä yhteisöllä on?? Millä oikeudella minun Telia jättää vastaamatta???? Ota yhteys sinne!!  Kun minulle ei vastata!



@Spuke1@  kirjoitti:



@JoonasLam@  kirjoitti:



@Spuke1@  kirjoitti:



@SaJoonas@  kirjoitti:



@Spuke1@  kirjoitti:
Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???


Kuulostaa erikoiselle, jos et ole saanut apua asiakaspalvelumme kautta lainkaan. Asioiden hoitamatta jättäminen ei kuulu meidän toimintatapoihimme. Täällä Yhteisön puolella on hankala sinua auttaa, kun emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos chat-palvelu on ruuhkautunut, niin kannattaa kokeilla yhteydenottoa toisena kellonaikana tai eri yhteydenottokanavan kautta.






Eli täältäkään ei saa apua!!!!??? No annatko sellaisen kanavan minkä kautta saa oikeesti apua?? Kaikki  mihin tähän asti olen kokeillut,ei mitään apuja. Samassa firmassa ja ette muka pysty keskenänne kommunikoimaan? Ei ole mahdollista. Tää on todeĺla törkeetä ja surkeeta että kyykytätte asiakkaita näin!!! Laskut pyörii  mutta homma ei toimi!!






Syy miksi emme voi ratkaista ongelmaasi tai selvittää sitä tarkemmin täällä Yhteisössä on se, että emme voi sinua tunnistaa ja sitä myöten tarkastella asiakastietojasi. Asiakas- ja liittymätietojen tarkastelu tässä tilanteessa on välttämätöntä, jotta sinulle saadaan selvyys laskuasiaan sekä tuohon häiriötilanteeseen. Voimme kommentoida lähinnä vain yleisellä tasolla asiaa ja siksi olemme ohjanneet sinua ottamaan yhteyttä jotain asiakaspalvelukanavaamme pitkin, josta asian selvittäminen onnistuu. Niitä ovat esimerkiksi Facebookin tai Twitterin yksityisviestit somessa, Minun Teliasta löytyvä chat-palvelu tai kirjautuneena jätetty yhteydenottopyyntölomake. Näistä nopeimmat väylät asian selvittämiseksi olisi esimerkiksi chat tai Facebookin yksityisviestit, joissa meillä on 24/7 -päivystys eli voit asioida siellä kellonajasta riippumatta.

Toivon, että jotain yllämainittua kanavaa pitkin laitettua asiakaspalveluumme viestiä ja tavoitat meidät niin voimme käydä ulkomaanpuhelut kanssasi läpi puheluerittelystä, sekä selvittää TV-palvelun häiriötilannetta siinä samassa yhteydenotossa. Maksukehoitus lähtee normalisti 14vrk alkuperäisen laskun eräpäivän jälkeen, jos lasku on vielä maksamatta. Jos et ole saanut alkuperäistä laskua perille, voidaan sitä myös katsoa asiakaspalvelustamme, että laskutapa on varmasti oikea ja onko alkuperäisen laskun toimittamisessa ollut mitään virhettä.






Minkä takia tää on tehty näin *******in supervaikeaksi saada asiakaspalvelua?? Mitä hyötyä on tälläisellä yhteisöllä on?? Millä oikeudella minun Telia jättää vastaamatta???? Ota yhteys sinne!!  Kun minulle ei vastata!






Olemme antaneet neuvoja moneen eri tapaan olla yhteydessä asiakaspalveluun, eli kanavia on useampia joista varmasti löydät itsellesi sen sopivamman. Kerrot, että Minun Teliassa et ole saanut vastausta? Jos kirjaudut telia.fi -sivustolle ja menet Minun Telian Laskut ja Viestit -osioon, sieltä löydät kaikki lähettämäsi viestit sekä sinulle vastatut. 



 



Yhteisö on avoin keskustelufoorumi, jossa kirjoitellaan mm. eri tuotteista, palveluista, laitteista, pelaamisesta ja tv-sisällöistä. Tänne ovat kaikki tervetulleita, myös käytössä olevasta operaattorista riippumatta. Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, niihin löytyy omat kanavat jotka tässä ketjussa on linkattu. 



@Katjane@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Spuke1@  kirjoitti:
Minun Telia täys hiljaisuus!??? Käsittämätöntä miksi asiakkaan pitää ruikuttaa eri kanavilla ja mitään ei tapahdu!!!!! Miten tää on mahdollista??? Täydellistä asiakkaan kyykyttää! Pitääkö rosiksen kautta käydä tää asia läpi???

Kuulostaa erikoiselle, jos et ole saanut apua asiakaspalvelumme kautta lainkaan. Asioiden hoitamatta jättäminen ei kuulu meidän toimintatapoihimme. Täällä Yhteisön puolella on hankala sinua auttaa, kun emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Jos chat-palvelu on ruuhkautunut, niin kannattaa kokeilla yhteydenottoa toisena kellonaikana tai eri yhteydenottokanavan kautta.


Eli täältäkään ei saa apua!!!!??? No annatko sellaisen kanavan minkä kautta saa oikeesti apua?? Kaikki  mihin tähän asti olen kokeillut,ei mitään apuja. Samassa firmassa ja ette muka pysty keskenänne kommunikoimaan? Ei ole mahdollista. Tää on todeĺla törkeetä ja surkeeta että kyykytätte asiakkaita näin!!! Laskut pyörii  mutta homma ei toimi!!


Syy miksi emme voi ratkaista ongelmaasi tai selvittää sitä tarkemmin täällä Yhteisössä on se, että emme voi sinua tunnistaa ja sitä myöten tarkastella asiakastietojasi. Asiakas- ja liittymätietojen tarkastelu tässä tilanteessa on välttämätöntä, jotta sinulle saadaan selvyys laskuasiaan sekä tuohon häiriötilanteeseen. Voimme kommentoida lähinnä vain yleisellä tasolla asiaa ja siksi olemme ohjanneet sinua ottamaan yhteyttä jotain asiakaspalvelukanavaamme pitkin, josta asian selvittäminen onnistuu. Niitä ovat esimerkiksi Facebookin tai Twitterin yksityisviestit somessa, Minun Teliasta löytyvä chat-palvelu tai kirjautuneena jätetty yhteydenottopyyntölomake. Näistä nopeimmat väylät asian selvittämiseksi olisi esimerkiksi chat tai Facebookin yksityisviestit, joissa meillä on 24/7 -päivystys eli voit asioida siellä kellonajasta riippumatta.

Toivon, että jotain yllämainittua kanavaa pitkin laitettua asiakaspalveluumme viestiä ja tavoitat meidät niin voimme käydä ulkomaanpuhelut kanssasi läpi puheluerittelystä, sekä selvittää TV-palvelun häiriötilannetta siinä samassa yhteydenotossa. Maksukehoitus lähtee normalisti 14vrk alkuperäisen laskun eräpäivän jälkeen, jos lasku on vielä maksamatta. Jos et ole saanut alkuperäistä laskua perille, voidaan sitä myös katsoa asiakaspalvelustamme, että laskutapa on varmasti oikea ja onko alkuperäisen laskun toimittamisessa ollut mitään virhettä.


Minkä takia tää on tehty näin *******in supervaikeaksi saada asiakaspalvelua?? Mitä hyötyä on tälläisellä yhteisöllä on?? Millä oikeudella minun Telia jättää vastaamatta???? Ota yhteys sinne!!  Kun minulle ei vastata!


Olemme antaneet neuvoja moneen eri tapaan olla yhteydessä asiakaspalveluun, eli kanavia on useampia joista varmasti löydät itsellesi sen sopivamman. Kerrot, että Minun Teliassa et ole saanut vastausta? Jos kirjaudut telia.fi -sivustolle ja menet Minun Telian Laskut ja Viestit -osioon, sieltä löydät kaikki lähettämäsi viestit sekä sinulle vastatut. 

 

Yhteisö on avoin keskustelufoorumi, jossa kirjoitellaan mm. eri tuotteista, palveluista, laitteista, pelaamisesta ja tv-sisällöistä. Tänne ovat kaikki tervetulleita, myös käytössä olevasta operaattorista riippumatta. Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, niihin löytyy omat kanavat jotka tässä ketjussa on linkattu. 


En käytä facea enkä muitakaan härpättimiä. Chattinne ilmoitti että ei ymmärrä viestiä ja minun Telia ei vastaa! Nyt olen asiakkaana tehnyt jo liikaakin duunia tän eteen! Eli nyt on jo aika saada asiakaspalvelua!!!!!! Tää on aivan liian kohtuutonta!! Eli ole yhteydessä niihin jotka ei näköjään hoida hommiaan! Ja ilmoita vasta sitten kun on jotain konkreettista. Tää lätinä saa nyt riittää.

 


Vastaa