Skip to main content

Ajattelin kysyä onko sonera viihde, valokuitu laajakaista ja kanavapakettini laitettu irisanoutumaan 13.4.2015? Oli sen verran huono asiakaspalvelija teiltäpäin joka minulle soitti että jäi epäselväksi hoitiko asiat loppuun kun en suostunut soneraviihde netissä ja mobiilissa pakettia ottamaan tai mobiililaajakaistaa kun siirryn nyt elisan verkkoon muuttoni takia. 

 

Jos ei laittakaa soittamaan joku ammattitaitoisempi henkilö eikä väkisin tuputtavaa myyjää joka ei ymmärrä että muutosta johtuen en pysty soneran asiakkaana näissä asioissa olemaan kun uuteen asuntooni ei saa valokuitua yms.

Tätä kautta emme pääse tarkistamaan tilannetta, kun emme noita asiakastietoja käsittele täällä.



 



Uskoisin että kaista on kyllä asetettu irtisanoutumaan, jos näin on ollut puhe. Tuon toki voit halutessasi tarkistaa meidän asiakaspalvelusta, esimerkiksi Omien Sivujen Chatilla (kysy meiltä), soittamalla tai vaikkapa meidän Facebookista. 🙂 Varmaankin Chatin avulla selviää nopeiten tuo. :)



 



Harmi että sinulle jäi huono mielikuva tuosta palvelutilanteesta. Itse uskoisin että asiakaspalvelija yritti vain varmistua siitä, että myös muuton jälkeen sinulla on käytössäsi tarpeesi täyttävät palvelut, vaikka laajakaista irtisanotaankin. :)


Viimeks kun chattia kokeilin pätkäs 5 kertaa peräkkäin kesken keskustelun, ei kovin luotettavaa. Asiakaspalvelussa lyöty linjat myös poikki useasti kun palloteltu ihmiseltä toiselle puheluita. Facebookia en käytä.


Ehkäpä tällä kertaa olisi Chatissa parempi mäihä? :)



 



Omilla Sivuilla voi myös meillepäin lähettää palvelupyynnön tämän tiimoilta. :)


Vastaa