Vaihdoin liittymäni Teliaan ja uutta liittymää avatessa sanoin, että haluan laskut sähköpostiin. Näin ei kuitenkaan ole käynyt, vaan olen joutunut Telian sivuilta katsomaan laskut. Onneksi ei ole jäänyt maksamatta. Muilla samoja ongelmia?
Sivu 1 / 1
Mikä sähköposti palveluntarjoaja on käytössäsi? Myöskin vastaanottava palvelin voi estää viestin tai se löytyy roskapostista.
@olkitu kirjoitti:
Mikä sähköposti palveluntarjoaja on käytössäsi? Myöskin vastaanottava palvelin voi estää viestin tai se löytyy roskapostista.
Lisäksi suosittelen @tmbbb tarkistamaan Omilta Sivuilta laskutustiedot, että tietosi ovat oikein: https://www.telia.fi/OmatSivut/customerInfo.do?action=BILLING
Tällä hetkellä palvelussa tehdään huoltoa, koska sinne on tulossa mm. yhteislasku-ominaisuus :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.