Skip to main content

Koska saan teiltä laskun.En ole saanut teiltä sähköpostilaskua moneen kuukauteen.Vai eikö minulla ole mitään sopimusta Soneran kanssa.

Hei MIKKOHAAJAMO ja tervetuloa Klaaniin!



 



Täällä Klaanissa ei voida hoitaa henkilökohtaisia tietoja vaativia asioita, joten ota yhteyttä Soneran Asiakaspalveluun vaikka Yhteydenottopyynnön kautta : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2



@MIKKOHAAJAMO kirjoitti:


Koska saan teiltä laskun.En ole saanut teiltä sähköpostilaskua moneen kuukauteen.Vai eikö minulla ole mitään sopimusta Soneran kanssa.






Tervehdys @MIKKOHAAJAMO!



 



Ilmeisesti laskutustapanasi on paperilasku (2,90 €/lasku)?



Tässä ohjeet kuinka voit vaihtaa sen sähköiseksi tai tarkistaa että sähköpostiosoitteesi on oikein...



 



Kuinka kytken käyttöön Sähköpostilaskun?



Voit ottaa sähköpostilaskun käyttöön Omilla Sivuilla kohdassa Asiakkuuteni > Laskutustiedot.



Lue tarkemmat ohjeet



 



Tämän lisäksi voit tarkistaa laskusi, eräpäivän ja maksutilanteen Omilta Sivuilta Laskuarkistosta, josta löydät laajakaista- ja matkapuhelinlaskusi vähintään viimeisen vuoden ajalta. Palvelu on automaattisesti kaikkien kuluttaja-asiakkaiden käytössä :)



 



Ole tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluun tai Omien Sivujen 24/7 olevaan chat-asiakaspalvelijaan, koska asiasi vaatii henkilökohtaista tietojasi.


Sonera lähettää laskun sähköisessä muodossa vasta kun 10 € laskutettavaa on kertynyt. Paperilaskutuksessa vastaava raja on 20 €.

 

Mikäli sinulla on esimerkiksi taloyhtiölaajakaistan lisänopeus 4,90 €/kk, saat e-, sähköposti- tai tekstiviestilaskun kolmen kuukauden välein ja paperilaskun viiden kuukauden välein.

 

Kuten @Sekunti jo mainitsi, kannattaa tarkistaa laskuarkistosta, oletko saanut laskua. Se löytyy Omilta sivuilta vasemmasta alanurkasta otsikon muut asiat-alta.

 


Vastaa