Skip to main content

Hei kirjauduin omille sivuille mennäkseni asiakas chattiin mutta ei löydy enää sieltä. Eikö asiakaspalveluun saa enää yhettä chatilla tai onko minun omilla sivuilla virhe mikä oli jonkin aikaa takaperin kun sivut uudistui, silloin tero soitti ja hoiti asian kuntoon jotta pääsi chatilla yhteyteen ja hoitamaan asioita tai onko se lopetettu.

Ehheh, se on uudistettu



 





 



Adblock / muu vastaava saattaa estää Chatin toiminnan.


Kiitos palautteesta mutta ei löydy omilta sivuilta kohtaa missä pääsee chattiin. Omatn sivut kohdassa menen sivulle missä oli ennen ylhäällä se chat ikoni. Keskustele klaani kun menen sieltä löytyy klaani mutta ei chat ja eikä muistakaan löytynyt chattia ja kun painan asiakastuki ei sieltä löydy chat. Otin addblockin pois ja menin monta kertaa uudestaan omille sivuille ja painoin melkein jokaista linkkiä minkä näin mutta en päässyt chattiin, kllaaniin pääsin mutta ei aukaissut chattia koitan laittaa tähän kuvat näkymästä( poistin omat tietoni viivaamalla)


PS. viimeksi kun sonera teki muutoksia omille sivuille minulta katosi chat ominaisuus ja syy selvisi siinä kun tero selvitti asian ( klaanipäällikkö), että munulla on telefinlandin liittymä ja sielläkin chat niin soneran sivulle ei tullut chattia ollenkaan näkyviin ja silloin tero soitti ja laitoin kuvakaappaukset ja asia selvisi kun laitettiin päivitys ja nyt kun on muutoksia tapahtunut taas tuli mieleen onko käynyt sama moka kun ei pääse chattiin    ( tai olen puusilmä ja en löydä mutta kyllä aika tarkkaan kokeilin linkkejä mihin johtaa)


Paina tuosta lähettämältäsi sivulta Omat sivut-tekstiä, tulee uusi sisäänkirjautuminen ja olet sivulla, jonka oikeasta alakulmasta löytyy Kysy meiltä-linkin, jossa chat.


Sitten kun olet Omien sivujen etusivulla niin tuolta alakulmasta löytyy chatin nappi.  Korostettu punaisella. Odottele vähän aikaa että se moduuli kerkeää latautua sinne, menee sekunti-pari sisäänkirjautumisesta.



 




Kiitos paljon ohjeista löytyi alakulmasta omilta sivuilta, en ollut näköjään rullannut sivua täysin alas kun ei tullut näkyviin ja kestää tosiaan hetken kun on omat sivut auennut ennen kuin ilmestyy näkyviin . En olluit tarpeeksi kärsivällinen, tuli vaan vanhat ongelmat muistiin kun viimeksi chat katosi. Kiitos.


Olis hienoa, os löyChat oli nopea tapa hoitaa asioita, mutta ilmeisesti ei Soneralle kannattava, koska linjoilla roikottamisesta kertyy rahaa, chatista ei.


Ei todellakaan löydy omien sivujen alakulmasta eikä mistään muualtakaan


Kirjaa itsesi omille sivuille, rullaa alas ja odota vähän aikaa niin pitäisi oikealla alhaalta löytyä Kysy meiltä Soneran logon kera. Siinä on Chat nykyään.


juu no empä  sitä löytänyt minäkään,hankalaks tehty nyt


Tuolla aiemmissa viesteissä on kuva ( kjns laittanut ), jossa näkyy tuo Kysy meiltä. Se on se chat ja kannattaa odottaa vähän aikaa niin se ilmestyy sinne omien sivujen alalaitaan.


Just sekunti sitten testasin, ja ainakin mulla toimii ihan normaalisti aiemman ohjeeni mukaisesti. Meni noin 3 sekuntia sisäänkirjauksesta, että chat-palikka latautui sinne alakulmaan.


Tosiaan itsellänikään ei näy tuo chatti alareunassa ollenkaan, joten jouduin soittamaan asiakaspalveluun että saan asia hoidettua, reilu 10 minuuttia oltu "jonossa", pistää vihaks tällänen odottelu.



@Zuppo kirjoitti:

Tosiaan itsellänikään ei näy tuo chatti alareunassa ollenkaan, joten jouduin soittamaan asiakaspalveluun että saan asia hoidettua, reilu 10 minuuttia oltu "jonossa", pistää vihaks tällänen odottelu.


Tarkoitatko ettei sinun omilla sivuilla näy ollenkaan oikeassa alareunassa - Kysy meiltä (kera Soneran logon) jutskaa, joka on se Chat nappula nykyään? Sen pitäisi ilmestyä hetken odottelun jälkeen sieltä alhaalta.


Joo mitään ei tule, miksi *******ssä se ainut linkki on pitänyt laittaa tommoseen piiloon???

Ei ole adblockia

Kahdella selaimella koitin

Odotin 15 min!

mitään ei tule, VMP

 

Heti kun sopimus loppuu niin vaihdan takasin saunalahteen.


No onpas nyt merkillistä! Testailin täällä useammalla selaimella, ja aina se sinne oikeaan alareunaan ilmestyi sisäänkirjautumisen jälkeen.



Kirjauduitko pankkitunnuksilla hankitulla Sonera Tunnuksella Omille Sivuille?



 


Voiko ne tunnukset saada jotenkin muuten vai?

@huonopulju kirjoitti:

Joo mitään ei tule, miksi *******ssä se ainut linkki on pitänyt laittaa tommoseen piiloon???

Ei ole adblockia

Kahdella selaimella koitin

Odotin 15 min!

mitään ei tule, VMP

 

Heti kun sopimus loppuu niin vaihdan takasin saunalahteen.


Hei! Eikö sinun omilla sivuilla näy Soneran logoa ja Kysy meiltä juttua oikealla alhaalla? Siis tälläistä : 

Tuo Kysy meiltä on se chat, klikkaa sitä niin voit alkaa chattaileen asiakaspalvelijan kanssa.


No ei näy ei, eikö se nyt tullut selväksi?

Ymmärretty. Jos ei näy niin emme sille voi tehdä mitään kun ei saada toistettua ongelmaasi. Tällöin paras  neuvo soittaa asiakaspalveluun ihan itse. Kaikilla muilla toimii, joten miten muuten autamme jos sinulla on vain tälläinen ongelma?



 



 


Ootko tosissas? Mistä minä sen tiedän miten voit auttaa, siksi kysyin.

 Hei! Jätä omilta sivuilta yhteydenotto Soneralle, ettei sinulla näy tuota chattia ollenkaan omilla sivuilla : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto

Täällä Klaanissa emme voi tässä asiassa auttaa, jos sinulla ei toimi tuo chat.



@huonopulju kirjoitti:


Joo mitään ei tule, miksi *******ssä se ainut linkki on pitänyt laittaa tommoseen piiloon???



Ei ole adblockia



Kahdella selaimella koitin



Odotin 15 min!



mitään ei tule, VMP



 



Heti kun sopimus loppuu niin vaihdan takasin saunalahteen.






 



Kyseessä on kolmennen osapuolen tuottama palvelu, joka on liitetty omille sivuille tarjoamaan tuota chattia. Täysin vastaavalla tekniikalla toimivia chatti-ikkunoita on internetti pullollaan. Elisa/Saunalahden kikkula on vastaava vaikkakin eri toimittajan tekemä palikka.



 



Mitäs selaimia ja versioita sulla on käytössä, onko palomuureja / vpn:ää (firman kone tms) tai muuta mikä voisi estää tuota widgettiä latautumasta?



 



Voisit kokeilla myös ladata sivun uudestaan välimuistia myöten painamalla ctrl + f5, joskus se auttaa.


Kokeillaanpas saatkos auki tämän sivun: https://sonera.lekane.net/ (pitäisi olla siis tyhjä, ei mitään virhettä pitäisi tulla)?


Huomenta ketjuun,



 



Sain juuri kuulla että chat näkyy Omilla Sivuilla silloin, kun sinne kirjaudutaan Sonera Tunnuksella. Ja tämä tunnus luodaan omien verkkopankkitunnuksien avulla.



 



Sonera Tunnus on ns. asiakastason tunnus. Esimerkiksi matkapuhelinnumero ja salasana on käyttäjätason tunnus ja sillä kirjautuessa ainakin toistaiseksi chat-palveluun ei ole pääsyä.



 



Tilanne on tämä ainakin loppuvuoden ajan, tarkastelemme asiaa uudelleen joulun ja uudenvuoden pyhien jälkeen tammikuussa.


Vastaa