Moi, mitä ihmettä on tapahtunut Telia Rahoituksen asiakaspalvelulle - onko se yksinkertaisesti lopetettu? Itsepalvelu ei toimi, muutoksia ei voit tehdä itse, olen siis nyt useamman kerran koittanut saada laskut toimimaan kuten kaikki muut laskut e-laskuna. Financen sivuilla oleva numero ei toimi eli tuuttaa heti varattua. Ei siis ota jonoon vaikka palvelun pitäisi olla auki, ei edes tiedotetta. Kirjallisesti ei voi ottaa yhtettä, kun ei ole edes chattia. Reklamaatiolomake on kai ainoa, millä teorissa pääsee eteenpäin.. Teoriasssa, koska vastassa on englanninkielinen lomake (suomessa!!), mikä ei liene edes kuluttasuojan mukaista - ja lomakkeen täyttäminen on tehty tarpeettoman muutenkin vaikeaksi, kysytään tietoja kuten hetu, sopimuksen numero ja viimeisimmän laskun numero. Itse rahoitustuote on hyvä, mutta miten voidaan pienellä pilata homma!
Onko Telia Rahoituksen asiakaspalvelu lopetettu kokonaan?
Ratkaisu jäseneltä AaTanja
Financen sivulla kohdassa tuki löytyy numero 020690400, johon koitin soittaa.. ja kohdassa haluaisin tehdä valituksen taas tämä lomake mistä mainitsin. Eli tämä ei siis ole sama lomake, minkä tuossa laitoit. Joskus aukaisemmin sanottiin, että rahoitus asioissa pitäisi olla suoraan financeen yhteydessä, joten en häirinnyt Telian asiakaspalvelua tästä syystä.. Onkohan rahoituksen sivuilla nyt siis vain vanhaa tietoa? Ja se ongelma on, että minulla on jo voimassa oleva e-lasku rahoitukseen, mutta jostain syystä laskut eivät tule verkkopankkiin.. Koitin tilata uudestaan, mutta ei onnistu kun on jo voimassa. En voinut kuin poistaa ja tein se nyt kun tämä ei toimi. Financen sivuilla oli taas maksullinen paperilaskupakotus, jota ei voinut muuttaa..
Tuossa
Telia Rahoituksen laskuasioissa auttaa meidän asiakaspalvelumme, juurikin numero johon olet soittanut eli 020 690 400. Ikävää, jos olet saanut tietää, että pitäisi olla erikseen Telia Rahoitukseen yhteydessä. Telian oma asiakaspalvelu mm. puhelimitse ja myös chatissa auttaa. Jotta pääset asioimaan chatin kautta, niin se onnistuu kirjautumalla omiin tietoihisi telia.fi/kirjaudu. Tämän jälkeen chat ilmestyy oikeaan alalaitaan. Siellä botti kyselee alkuun kartoittavia kysymyksiä, mutta pääset siitä juttelemaan myös ihmiskollegalle. Samaan paikkaan ohjaa asioimaan myös Rahoituksen sivujen yhteystiedot.
Mitä englanninkieliseen lomakkeeseen Telia Rahoituksen sivuilla tulee, niin laitan tästä viestiä ja kyselyä eteenpäin asianosaisille, jotka vastaavat Telia Rahoituksen sivujen ylläpidosta. Kuulostaa kieltämättä hankalalta ja haastavalta saada sitä kautta yhteyttä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.