Skip to main content

“Hyvä Inet.fi-käyttäjä

Tämä on ystävällinen muistutus siitä, että sinun on aktivoitava tilaus jatkaaksesi sähköpostilin käyttöä Inet.fissa. “

 

Isäni sai tällä lauseella alkavan sähköpostin viralliselta näyttävältä Telian sähköpostitililtä. Onko tämä oikea viesti vai jonkun tilanteen haistavan tahon huijaus?

 

--

Muokkaus PihlaHei: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

“Hyvä Inet.fi-käyttäjä

Tämä on ystävällinen muistutus siitä, että sinun on aktivoitava tilaus jatkaaksesi sähköpostilin käyttöä Inet.fissa. “

 

Isäni sai tällä lauseella alkavan sähköpostin viralliselta näyttävältä Telian sähköpostitililtä. Onko tämä oikea viesti vai jonkun tilanteen haistavan tahon huijaus?

Tervetuloa Telia Yhteisöön @Happiso. Kyllä se sähköposti ihan paikkansa pitää.

Telian sähköpostipalvelu on siirtynyt Fjordmailille 23.5.2023, eikä sisälly enää lainkaan Telian palveluihin. Telian Laajakaistan uusmyynnistä sähköpostipalvelu on poistunut jo maaliskuussa 2022. Sitä aiemmin laajakaistan hankkineilla tuo inet.fi -sähköpostipalvelu on vielä kuulunut lisäpalveluihin.

30.6.2023, eli tämän kuukauden lopussa inet.fi -sähköpostiosoitteet lakkaavat toimimasta kokonaan ilman tilausta, joka pitää tehdä kirjautumalla https://app.inet.fi web-meiliin. Maksu pitää suorittaa siitä huolimatta, jos vaikka olisi määräaikainen sopimus, jolloin maksullinen jakso alkaa vasta määräaikaisuuden loputtua.

Asiasta on tiedotettu jo pitkään. Tästä löytyy paljon tietoa mm. oheisesta Telia Yhteisön ketjusta:


Telian virallinen tiedote:
https://www.telia.fi/asiakastuki/sahkopostipalvelu
 

 


Kiitos vahvistuksesta. Yleensä tämän kieliopin tasoiset tekeleet ovat huijauksia.